Connect with us

Actualitate

World Class România anunță investiții de peste 25 de milioane de euro în modernizarea cluburilor și deschiderea de noi locații premium în întreaga țară

Published

on

World Class, cea mai mare rețea de health & fitness din România, își întărește angajamentul față de sănătatea și starea de bine a comunității anunțând investiții de peste 25 de milioane de euro în modernizarea cluburilor existente și deschiderea de noi cluburi și piscine premium în întreaga țară. Rețeaua își propune să depășească pragul de 100.000 de membri activi în următorul an și să crească de la 45 la peste 65 de cluburi de health & fitness până la sfârșitul anului 2027.

Cu o prezență semnificativă în 7 mari zone metropolitane din România, World Class reprezintă un punct de referință în industria de health & fitness. Investiția planificată pentru următorii 3-4 ani demonstrează angajamentul companiei pentru creșterea și dezvoltarea continue a rețelei, având ca scop accesibilizarea serviciilor premium de health & fitness pentru cât mai mulți români.

World Class își propune să continue dezvoltarea segmentului premium de cluburi de health & fitness și piscine, pentru a fi prezenți în cât mai multe locații-cheie din întreaga țară. Cu un plan de investiții de peste 25 de milioane de euro în următorii 3-4 ani, World Class își propune să modernizeze locațiile existente și să deschidă mai multe cluburi cu piscine în zone strategice, ajungând la peste 65 de locații cu servicii premium de health & fitness.

Vom continua să ne concentrăm pe oferirea de lecții de înot și abilități de salvare în apă pentru adulți și pentru copiii lor, precum și pe facilitarea mai multor activități fizice prin deschiderea de noi centre de health & fitness cu piscină și includerea de activități pentru copii, care îi vor încuraja să fie mai activi fizic. Toate cluburile cu piscine oferă acces gratuit pentru copiii cu vârsta de până în 11 ani, ai membrilor World Class.”, a declarat Kent Orrgren, CEO World Class România.

Investiția se va concentra pe modernizarea cluburilor existente, integrarea tehnologiilor de vârf, precum și deschiderea de noi locații premium în zone cheie din întreaga țară. Prin aceste inițiative, World Class își propune să creeze un mediu vibrant și motivant pentru clienții World Class și să depășească 100.000 de membri activi în următorul an. Astfel, World Class va continua să fie un catalizator pentru sănătate, activitate fizică, creștere și dezvoltare în întreaga industrie.

Prin inițiativa Mișcării #BeHealthy pentru Mai Multă Mișcare lansată de World Class, rețeaua se angajează să continue să educe și să inspire comunitatea să adopte un stil de viață sănătos și activ. Rețeaua va continua să investească anual în organizarea celui mai mare festival urban de sănătate și fitness din România, Festivalul #BeHealthy. Acest eveniment de health & fitness este oferit gratuit românilor și va rămâne un pilon al inițiativelor de health & fitness. Timp de o zi întreagă, participanții au acces gratuit la cele mai populare clase de group fitness, antrenamente, competiții cu premii și activități motivaționale pentru toate vârstele. Copiii se bucură de programe speciale #BeHealthyKids, susținute de instructori specializați.

Investițiile planificate de World Class nu numai că vor redefini experiența membrilor, dar vor avea și un impact pozitiv semnificativ asupra economiei țării, creând oportunități de angajare și influențând sănătatea românilor. O populație activă fizic este asociată cu beneficii economice semnificative. Potrivit unui studiu McKinsey & Company, o populație activă poate oferi un impuls economic de până la 8%, ceea ce ar putea însemna o creștere a PIB-ului global de 12 trilioane de dolari până în 2040.

Prin introducerea tehnologiilor de vârf, a facilităților moderne și a programelor de antrenamente personalizate adaptate nevoilor individuale ale membrilor, World Class va continua să ridice standardele de excelență în industria de health & fitness. Astfel, așteptările membrilor din întreaga industrie vor crește, determinând și alți operatori să își îmbunătățească serviciile pentru a rămâne competitivi. În esență, planurile de investiții ale World Class vor stimula inovația și vor crește calitatea serviciilor de health & fitness la nivel național.

Pentru mai multe informații, accesați www.worldclass.ro

Despre World Class România

World Class România este liderul de piață în industria românească a sănătății, fitnessului și wellness-ului, având un total de 47 de cluburi de sănătate și fitness și 25 de piscine în întreaga țară, servind peste 77.000 de membri. Cluburile World Class oferă servicii la cele mai înalte standarde, facilități de ultimă generație și clase diversificate. World Class este un partener pe termen lung al LES MILLS™ – cel mai mare furnizor de concepte de fitness din lume. World Class România oferă, de asemenea, un concept de club premium de fitness și stil de viață, numit W, unde membrii pot să se antreneze și să se relaxeze într-un mediu intim și exclusivist.

Despre Vectr Holdings

Vectr Holdings este o companie de investiții care deține companii în România în sectoarele agribusiness, distribuție de mașini și echipamente agricole, dezvoltare și investiții imobiliare și industria sănătății și fitnessului. Vectr Holdings este proprietarul World Class România, liderul pieței în industria românească a sănătății și fitnessului.

Actualitate

Stații mutate pe liniile 5-40, 14, 48 și 101

Published

on

Pe bulevardul Mamaia, pe liniile 5-40 și 14, în direcția Pescărie, stațiile Ion Rațiu și Dobrogei fuzionează.

Astfel va rămâne o singură stație, denumită Ion Rațiu și poziționată între străzile Dobrogei și Timișana pe bd. Mamaia. Aceasta va deservi ambele linii, iar vechea stație cu numele Ion Rațiu este anulată.

A două modificare este pe strada I.G. Duca, pe liniile 48 și 101, în sensul spre bd. Ferdinand. Aici stația Piața Griviței, se mută cu aproximativ 100 de metri înapoi, spre Casa de Cultură.

Schimbarea stațiilor nu modifică rutele liniilor 5-40, 14, 48 și 101.

Continue Reading

Actualitate

O nouă parcare pentru locuitorii din zona Gării

Published

on

Parcarea dervește una dintre cele mai aglomerate zone din oraș, fiind situată pe bulevardul Ferdinand nr. 114, în spatele blocului R1, la intersecția cu strada Theodor Burada. Înainte de începerea lucrărilor existau doar 14 locuri de parcare.

Parcarea a fost construită pe un teren neamenajat, eliberat de garaje. Spațiul existent era folosit inadecvat și se afla într-o stare de degradare. Majoritatea zonei era acaparată de mașinile parcate spontan pe terenul neamenajat.

Echipele Confort Urban au executat lucrări de stabilizare a terenurilor, s-au montat borduri noi care delimitează locurile de parcare, iar zona carosabilă a fost recondiționată prin turnarea a două straturi de asfalt (binder și uzură). La final s-au aplicat marcajele rutiere. Au fost construite noi trotuare și casete pentru spații verzi iar aleile de acces în scările blocurilor din proximitatea parcării au fost reabilitate. Lucrările au inclus și amenajarea de noi zone cu spații verzi.

Continue Reading

Actualitate

Echipa Liceului Energetic a câștigat premiul I la etapa județeană Constanța „Maratonul pentru Educație Antreprenorială”

Published

on

Confederaţia Naţională pentru Antreprenoriat Feminin (CONAF) – Sucursala Constanța a organizat semifinala județeană ”Maratonul pentru Educație Antreprenorială” – ediția a II a, competiție de planuri de afaceri, parte a programului național omonim adresat liceenilor și organizat în parteneriat cu Ministerul Educației, Universitatea de Vest din Timișoara, Autoritatea de Supraveghere Financiară și Asociația Națională a Antreprenorilor.

În cadrul etapei județene, organizate în parteneriat cu Inspectoratul Județean Constanța, au fost premiate cele mai bune planuri de afaceri prezentate de cele 9 echipe formate din 44 de liceeni de la 7 licee constănțene. Anul acesta programul s-a desfășurat în 20 de județe, urmând ca marea finală să fie organizată pe 23 mai, la București.

De la începutul anului, 200 de liceeni de la 7 licee din județul Constanța au participat la orele de educație antreprenorială, susținute de  antreprenori voluntari, în cadrul “Maratonului pentru Educație Antreprenorială”, un parcurs educațional meticulos conceput pentru a-i susține în explorarea vocației și în dezvoltarea competențelor antreprenoriale aplicabile în mediul de afaceri real, și care culminează cu competiția de planuri de afaceri.

Marele premiu al semifinalei a fost adjudecat de elevii Liceului Energetic din Constanța care au avut-o ca profesor coordonator pe Oana Cătălina Bucur, cu proiectul ”GREENTIME”. Proiectul lor presupune producția unui sistem de irigație inovator, dar și accesibil. Pe locul al doilea s-a clasat proiectul numit ”REBRIX”, creat de elevii Liceul Teoretic Ovidius din Constanța care au avut-o ca profesor coordonator pe Liana Gabriela Tas. Ideea lor de afacere constă în vânzarea de seturi LEGO® recondiționate (din piese utilizate).

Locul al treilea a revenit proiectului „LIMONE”, care presupune o cafenea în care vor servi clienților o multitudine de băuturi pe bază de lămâie, limonade cu diferite arome, dulciuri cu lămâie și prima cafea cu infuzie de lămâie.. Proiectul este realizat de altă echipă a Liceului Teoretic Ovidius Constanța împreună cu profesor coordonator Liana Gabriela Tas.

Cele trei echipe finaliste au fost răsplătite cu premii în bani. Echipa clasată pe locul I a primit un premiu în valoare de 3.000 de lei, cea de pe locul II a fost premiată cu 2.000 de lei, în timp ce echipa de pe locul III a fost recompensată cu 1.000 de lei. Mai mult decât atât, călătoria lor spre succes nu se oprește aici. Echipele finaliste vor participa la marea finală din București, unde își vor măsura forțele cu cei mai buni dintre cei buni.

„Raportul publicat de Fondului Monetar de Investiții arată că aproape 40% dintre joburile existente la nivel internațional sunt expuse la inteligența artificială care, conform Goldman Sachs ar putea înlocui până la 300 de milioane de locuri de muncă, până în anul 2030, fenomen care va afecta aproximativ 25% dintre sarcinile de muncă din SUA și Europa și chiar dacă pe noi adulții ne sperie, liceenii din Constanța ne-au demonstrat nu numai că pot ține pasul cu schimbarea, dar o și pot stăpâni.

Temelia acestui proiect este VOCAȚIA și îmi place să cred că este datoria generației noastre să dăm încredere, forță, curaj și mai ales instrumente celor care sunt astăzi în sistemul de învățământ. Antreprenori sau nu, angajați sau angajatori, birocrați, artiști, medici, avocați, jucătorii pieței muncii de mâine își câștigă reperele astăzi, iar direcția trebuie să fie una sustenabilă, pozitivă și mai ales solidă.

Maratonul pentru Educație Antreprenorială, desfășurat în aproape jumătate de România, este un efort al unei pături sociale, numită generic antreprenori, pe suișul abrupt al curbei recunoștinței, iar eforturile sucursalei CONAF Constanța au demonstrat că suntem reprezentativi, nu doar la nivel național ci și în comunitățile locale, atât de frumos definite cultural”, a declarat Cristina CHIIRAC, președinta CONAF.

Evenimentul a fost moderat de Alexandra Panait și Ciprian Morți. Au participat în calitate de speakeri: Președinta CONAF – Cristina CHIRIAC, Președinta CONAF Sucursala Constanța – Simona NICOLA, Presedintele Consiliului Judetean Constanța –  Mihai LUPU, Inspectorul Școlar General – Sorin MIHAI, Directorul Dezvoltare Sultan România – Aura ÖZBAY, Managerul de dezvoltare Adservio – Lucian ȚIFUI. Proiectele au fost jurizate de: vicepreședinta CONAF și Fondatoarea Kids in Business – Nicoleta MUNTEANU, directorul Sucursalei Constanța al Băncii Transilvania – Cristina IONIȚĂ, fondatorul Beauty One – Olimpiu GALANI, CEO-ul Argo Security – Florența RĂDUCANU. În timpul deliberării juriului, un invitat special le-a dezvăluit liceenilor poveștile lor de succes, vocația și efortul și pasiunea care au stat la baza acestui succes: managera Teatrului Național de Operă și Balet “Oleg Danovski” din Constanța – Daniela VLĂDESCU.

În cea de a doua ediție a „Maratonului pentru Educație Antreprenorială”, începând cu luna ianuarie și până în prezent, au participat la orele de educație antreprenorială peste 15.000 de elevi din peste 130 de licee din 40 de localități din țară, din 20 de județe. Orele de educație antreprenorială au fost susținute de peste 150 de antreprenori. Etapele județene au debutat pe 21 martie la Galați, aceasta fiind urmată de cea din Timiș pe 4 aprilie, Brașov pe 8 aprilie, Brăila pe 10 aprilie, Argeș pe 12 aprilie, Alba pe 15 aprilie, Neamț pe 16 aprilie, Satu Mare pe 17 aprilie, Tulcea pe 18 aprilie, București pe 19 aprilie, Prahova pe 22 aprilie, Cluj pe 24 aprilie, Gorj pe 25 aprilie, Iași pe 26 aprilie, Giurgiu pe 10 mai, Dolj pe 13 mai, Arad pe 14 mai. De anul acesta programul a fost preluat și de către Republica Moldova.

Acest program amplu beneficiază de o colaborare exemplară din partea inspectoratelor școlare județene, care își unesc forțele cu societate civilă pentru creșterea oportunităților educaționale și profesionale pentru liceeni. Maratonul pentru Educație Antreprenorială este susținut integral de companiile românești, care demonstrează astfel o încredere profundă în potențialul și viitorul României. Acest parteneriat între sectorul public, nonguvernamental și cel privat creează un ecosistem favorabil inovării și succesului, evidențiind o comunitate unită în susținerea aspirațiilor tinerilor.

Programul este susținut de Auchan România (Gold partner) și Vodafone Business (Brave partner), Banca Transilvania (Great Partner), Adservio (Partner).

Acest eveniment nu ar fi fost posibil fără susținerea sponsorilor locali: Baque Cafe, Neversea, Royal Flowers by Ursu Veronica.

Parteneri Media: Antena 3 ConstanțaProfit TV, AGERPFRES, Capital, Wall Street, Vocea Vâlcii, Financial Intelligence, The Woman, TV Brașov, Ultima oră, Media Consulta, Antena 3 Constanța, Săptămâna Financiară, La pas prin Brașov, Events Max, Energynomics, SpotMedia, Club Antreprenor, Business Mark, 365 Transilvania, Evenimentul Zilei, Revista Cariere, România Pozitivă, BIZ, Curs de Guvernare, Tranzit, EM360, Focus Energetic, City TV Constanța, Business Review, E-Femeia, Mașini Utilaje, Info Financiar, Bizzi Live, Chindia Media, Juridice, Obiectiv Vocea Brăilei, Observator De Timiș, KLARMEDIA – monitorizare media.

Programul este iniţiat ca urmare a acordului de Parteneriat – PACTUL PENTRU EDUCAȚIE ANTREPRENORIALĂ pentru susținerea și dezvoltarea competențelor antreprenoriale în rândul tinerilor, semnat de CONAF cu Ministerul Educației și Cercetării în anul 2019 și prelungit în anul 2022 pentru încă 4 ani.

MARATONUL pentru EDUCAȚIE ANTREPRENORIALĂ este MARCĂ ÎNREGISTRATĂ de Confederaţia Naţională pentru Antreprenoriat Feminin.

Continue Reading

Actualitate

Mamaia, centrul distracției de 1 Iunie: Evenimente de neuitat pentru întreaga familie organizate de OMD Mamaia Constanța

Published

on

Stațiunea Mamaia este pregătită să strălucească de Ziua Internațională a Copilului, oferind un program spectaculos și diversificat care va transforma această zi într-o adevărată sărbătoare a bucuriei și creativității. Oaspeții de toate vârstele sunt invitați să participe la evenimentele speciale din Piațeta Perla și Piațeta Cazino, unde momentele de distracție și muzică vor fi la ordinea zilei.

Piațeta Perla: Un paradis pentru copii

Începând cu ora 17:00, până la ora 20:00, Piațeta Perla va deveni un veritabil loc de joacă pentru copii, unde va domina muzica, dansul, și distracția. Pe copii îi așteaptă momente de teatru de păpuși, magie, baloane colorate, face painting și multă veselie!

Piațeta Cazino: Muzică și energie pentru toți

Pe seară, distracția se mută în Piațeta Cazino, unde, de la ora 20:30, ritmurile muzicale vor domina atmosfera. Concertul susținut de YNY Sebi va deschide seara, aducând pe scenă hituri care vor încânta tinerii și nu numai. Energia va continua să crească odată cu apariția pe scenă a trupei Voltaj, a cărei muzică binecunoscută va aduce bucurie și emoție în rândul tuturor participanților.

“Suntem încântați să vă invităm la Mamaia pentru a sărbători împreună Ziua Internațională a Copilului. Evenimentele din această zi specială sunt gândite să ofere momente de neuitat pentru fiecare membru al familiei. De la activitățile interactive și spectacolele pentru copii, până la concertele de seară, ne dorim ca fiecare vizitator să se simtă parte dintr-o comunitate vibrantă și primitoare. Vă așteptăm cu drag să vă bucurați de frumusețea litoralului și de programul variat pe care l-am pregătit!, a declarat George Măndilă, președinte OMD Mamaia Constanța.

Nu ratați ocazia de a petrece Ziua Internațională a Copilului la Mamaia! Vă așteptăm cu activități captivante, spectacole de magie și concerte electrizante.

Înființată în primăvara anului 2023, OMD Mamaia Constanța își propune să deruleze o campanile amplă de explorare a potențialului experienței de vacanță pe care stațiunea o poate oferi pentru toate segmentele turismului de la Marea Neagră.

Continue Reading

Trending

Copyright © 2022 CityPressConstanta || citytvconstanta@gmail.com || 075.888.2222