Connect with us

Actualitate

Românii, mari amatori de shopping! 40% dintre consumatori plătesc peste 300 lei lunar pe articolele de fashion

Published

on

Românii iubesc shoppingul nu doar cu ocazia zilelor speciale! 56% dintre aceștia își cumpără haine, încălțăminte sau accesorii vestimentare de cel puțin câteva ori pe lună, cu 7% mai mulți decât anul anterior, arată studiul Digital Fasion Consumer Trends, dat publicității de MKOR Consulting.

40% dintre consumatori plătesc peste 300 lei lunar pe articolele de fashion, cu 5% mai mulți în 2018 față de anul anterior. Cât despre locurile preferate pentru cumpărăturile de fashion, 85% obișnuiesc să cumpere de la mall. Un plus de 3% îl au magazinele online, de unde se îmbracă 57% dintre români, dar și magazinele second-hand, preferate de 24% dintre consumatori.

Potrivit aceluiași studiu, în prima jumătate a anului 2018, 88% dintre români au vizitat magazine online de fashion, însă doar 65% dintre aceștia au și cumpărat ceva în aceeași perioadă de timp. 69% dintre vizitatorii magazinelor online folosesc magazinele virtuale pentru a se informa înainte de a lua o decizie de cumpărare. Comparativ cu 2017, românii au devenit mult mai atenți la banii lor: 47% dintre cei ce accesează magazinele online de fashion doresc doar să compare prețuri, cu 13% mai mulți în 2018 față de anul anterior.

Imposibilitatea de a proba hainele este principalul motiv pentru care clienții aleg să cumpere offline, dar și cauza pentru care cei mai mulți returnează produsele vestimentare comandate online, spun rezultatele studiului. Principala reținere a celor care aleg să cumpere exclusiv din magazinele fizice este legată de neîncrederea că mărimile produselor prezentate în magazinele online li se vor potrivi în realitate. 57% dintre cei care vizitează magazinele online, dar cumpără offline se tem de acest lucru, cifră aflată în creștere cu 5% comparativ cu anul anterior.

„Cea mai mare provocare a retailerilor rămâne așadar crearea unei simbioze între mediul online și cel offline, iar tehnologiile digitale (oglinzi digitale in-store sau inteligența artificială pentru magazinele online) sunt cele care pot oferi răspunsul atât pentru nevoile consumatorilor dar și pentru cele ale retailerilor”, a declarat Corina Cimpoca, fondator MKOR Consulting.

Studiul „Digital Fashion Consumer Trends” a fost realizat de agenția de market research MKOR Consulting în perioada septembrie-octombrie 2018, pe un eșantion de 1,067 respondenți cu vârste cuprinse între 18-54 ani, reprezentativ național pe criterii de gen, vârstă și distribuție regională.

Sursa foto: france-hotel-guide.com

Actualitate

Munca la distanță, normalitate?

Published

on

Munca la distanță devine o normalitate. Iar această tendință ar putea să se păstreze în țara noastră și în următorii trei ani.  Este concluzia unui studiu realizat de o companie internațională de consultanță. Lucrul de acasă în contextul pandemiei de coronavirus devine astfel  o variantă optimă luată în calcul de tot mai multe companii la nivel global.

 Adoptarea lucrului la distanță reprezintă o normalitate pentru 80% dintre companiile globale, în contextul crizei coronavirusului.  Studiul a fost  realizat pe un eşantion de 300 de organizaţii la nivel global.

Acest timp de muncă implementat în ultimele luni, în numeroase domenii de activitate, ca urmare a restricţiilor sanitare, de distanţare socială şi de circulaţie, a devenit o certitudine adoptată de angajați dar și de angajatori.

Într-un context de sănătate încă plin de incertitudini, activitatea continuă a companiilor poate fi asigurată doar prin digitalizarea operaţiunilor. Peste 50% dintre companiile participante la sondaj au creat şi implementat, în tot acest timp, o politică de muncă de acasă.

Având în vedere noul context economic dificil, statul român a decis să acorde din fonduri externe nerambursabile, împrumuturi IMM-urilor pentru a depăși această criză.

Continue Reading

Actualitate

Horia Constantinescu: „Am decis să mă retrag din PPU-SL”

Published

on

Horia Constantinescu și-a dat demisia din Partidul Puterii Umaniste (social-liberal). Acesta menționa faptul că „alianța Horia Constantinescu – PPU-SL a fost un pact încheiat punctual în vederea susținerii unei liste de consilieri locali, în Consiliul Local Municipal Constanța, obiectiv nerealizat, motiv pentru care am încetat activitatea politică din PPU-SL”.

Totodată Horia Constantinescu speră ca proiectul legislativ privind măsurile de încurajare a producătorilor români, să primească în continuare susținerea partidului din care a făcut parte.

Comisarul CJPC nu se va implica în alegerile parlamentare și va rămâne „acasă”, la Constanța acolo unde va continua împreună cu Asociația eTrezirea toate proiectele începute,  precum reabilitarea Parcului Palatului Copiilor, dar și noi inițiative.

Tot Horia Constantinescu, menționează în comunicatul de presă faptul că după alegerile locale din 27 septembrie, și-a reluat activitatea de la nivelul Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorilor, unde deține funcția de comisar șef adjunct.

Continue Reading

Actualitate

S-a deschis sezonul scoicilor

Published

on

Pe litoral  s-a încheiat sezonul estival și s-a deschis sezonul la scoici. Gătite la ceaun, la foc, direct pe malul mării. Delicatesele sunt de departe preferatele românilor, care vin la Constanța special pentru ele chiar și toamna sau iarna, iar dacă și  vremea este frumoasă, atunci cu siguranță o porție de scoici preparată la ceaun direct pe nisip și servită la doar câțiva pași de mare este o adevarată încântare pentru papile gustative ale gurmanzilor.

Cătălin s-a pregatit cum se cuvine. Și a mutat bucătăria restaurantului direct pe plajă. A adus lemne, le-a dat foc, a pus proţapul și ceaunul, iar când primii vizitatori au început să apară, a dat drumul la spectacol.

N-ai cum să reziști unui asemenea spectacol culinar fără să ți se facă poftă. Practic e imposibil să faci față aromelor mediteraneene care ies din ceaunul uriaș, care fierbe la foc domol. Midiile sunt un preparat aparent sofisticat, însă în realitate foarte ușor de gătit. Un răsfăț culinar de care te poți bucura rapid, pentru că nu durează mult până sunt gata.

Ideea bucătarului din nordul stațiunii Mamaia pare să aibă succes la clienți. Vremea a fost și ea frumoasă și cum fructele de mare n-au colesterol, se asortează perfect cu ideea de mișcare în aer liber. Preparatul a fost oferit din partea casei tuturor clienților aflați în acel moment pe terasa localului din Mamaia.

Meteorologii aduc și ei vești bune. La mijlocul săptămânii revin temperaturile de început de vară, iar în weekendul următor vom avea chiar și 22 de grade celsius. Adică o vreme ideală pentru o escapadă pe litoral și o cură de fructe de mare.

Continue Reading

Trending

Copyright © 2020 CityPressConstanta