Connect with us

Actualitate

Proiecte importante pe ordinea de zi a ședinței CJC

Published

on

Consilierii judeţeni s-au reunit astăzi, 31 octombrie 2023, în şedinţă ordinară, pentru a dezbate şi vota cele 22 de proiecte de hotărâre aflate pe ordinea de zi. Dintre acestea, trei au fost retrase, ca urmare a publicării în Monitorul Oficial al României a Legii Nr. 296 din 30 octombrie 2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare pentru asigurarea sustenabilității financiare a României pe termen lung, precum și a Ordonanței de Urgență a Guvernului Nr. 90 din 27 octombrie 2023 pentru aprobarea unor măsuri de reducere a cheltuielilor bugetare pe anul 2023 în vederea încadrării în ținta de deficit bugetar asumată prin Programul de convergență, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative. Mai exact, este vorba despre proiectul de hotărâre cu nr. 225 privind modificarea Listei de Investiții pe anul 2023, pentru Biblioteca Județeană “I. N. Roman” Constanța, proiectul nr. 234 privind rectificarea Bugetului de Venituri și Cheltuieli, pe anul 2023, de la Teatrul pentru Copii și Tineret “Căluțul de Mare” Constanța și proiectul nr. 236 privind rectificarea Bugetului de Venituri și Cheltuieli, a Listei de Investiții și a Programului de Evenimente Culturale, pe anul 2023, pentru Centrul Cultural Județean Constanța “Teodor T. Burada”.

Primul proiect aflat pe ordinea de zi a vizat aprobarea Regulamentului privind asocierea Județului Constanța cu unele unități administrativ teritoriale din județul Constanța în vederea realizării în comun a unor obiective de interes public pentru anul 2024. Regulamentul stabilește cadrul general în care autoritatea publică locală cofinanțează cu sume de la bugetul județului anumite lucrări/investiții pe care le realizează sau achiziționează unitățile administrativ-teritoriale- Consilii Locale din Județul Constanta. Obiectivele de investiții propuse de unitățile administrativ-teritoriale trebuie să se încadreze în următoarele domenii specifice propuse: învățământ, tineret, sport și spații recreere, sănătate, cultură și monumente istorice, infrastructură rutieră – drumuri interioare/străzi interioare.

Pe ordinea de zi de astăzi s-a aflat şi proiectul cu privire la desemnarea unor reprezentanți ai Consiliului Județean Constanța în Consiliul de Administrație al Centrului Școlar pentru Educație Incluzivă „Albatros” Constanța, pentru anul școlar 2023-2024. În urma propunerilor înaintate, au fost desemnați, cu 35 de voturi pentru, un număr de doi reprezentanți, respectiv domnii consilieri județeni Cristian Roșca și Liviu Popa. De asemenea, a fost desemnat, cu 35 de voturi pentru, reprezentantul Consiliului Județean Constanța în cadrul Comisiei pentru Evaluarea și Asigurarea Calității a aceleiași instituții, în persoana doamnei consilier județean, Ciobanu Cristina.

Un alt proiect aflat pe ordinea de zi a vizat modificarea componenței Comisiei pentru Protecția Copilului Constanța, ca urmare a desemnării pe perioadă determinată, a domnului George Dănilă, prin dispoziția președintelui Consiliului Județean Constanța, în funcția publică de conducere vacantă de Director General, gradul II – Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Constanța. Astfel, consilierii județeni au aprobat noua structură a Comisiei pentru Protecția Copilului Constanța, ce va funcționa până la data de 31.12.2023, după cum urmează: Președinte: Geafar Nesrin, Vicepreședinte: George Dănilă, Membrii: Florin Mangu, Veronica Neguțu, Laura-Monica Constandin, Nicușor Marian Şerban, Venceslau Grosu.

Tot în ședința de astăzi, a fost aprobat proiectul referitor la emiterea acordului Consiliului Județean Constanța pentru Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie Constanța, în vederea realizării lucrărilor „Construire împrejmuire teren (refacere gard)”, necesar în scopul obținerii autorizației de construire și realizarea lucrărilor.

Având în vedere obligativitatea autorităților publice locale pe a căror rază teritorială se află plaje cu destinație turistică, de a organiza și a asigura servicii publice de salvare acvatică, pe ordinea de zi s-a aflat și proiectul privind trecerea unor bunuri imobile, situate pe raza teritorială a U.A.T Oraș Eforie, județul Constanța, din domeniul public al U.A.T Județul Constanța, în domeniul public al U.A.T Oraș Eforie. Demersul vine în scopul realizării proiectului de investiții în turism “Amenajarea unor centre de prevenție, tratament medical primar și a punctelor de salvamar din zona litorală a județului Constanța”. Astfel, consilierii județeni au aprobat trecerea bunului imobil – Centrul de prevenție, tratament medical primar şi Punct de salvamar situat în loc. Eforie Sud, Plaja Eforie Sud-Tronson 2, Lot 2 și a bunului imobil – Centrul de prevenție, tratament medical primar și Punct de salvamar-Baza H”, situat în localitatea Eforie Nord, Plaja Eforie Nord – Tronson 2, Lot 2, din domeniul public al U.A.T Județul Constanța în domeniul public al U.A.T Oraș Eforie.

Aprobarea Organigramei, a Statului de funcții şi a Regulamentului de Organizare și Funcționare de la Muzeul de Istorie Națională și Arheologie Constanța a făcut obiectul unui alt proiect de hotărâre. Pentru anul 2023, conducerea instituției muzeale a propus un stat de funcții flexibil și ajustat pe activitățile instituției, cu scopul de a eficientiza activitatea curentă. Numărul posturilor MINAC, finanțate de Consiliul Județean Constanța, este de 85, posturi care se regăsesc într-o structură organizatorică ce nu se schimbă, fiind considerată funcțională, dar care poate fi completată cu personal și posturi corespunzătoare, până la atingerea capacității optime de funcționare a instituției.

Tot astăzi, consilierii județeni au votat aprobarea proiectului privind emiterea acordului Consiliului Județean Constanța pentru Direcția Generală de Asistență Socială și Protecție a Copilului, în vederea dezmembrării în două loturi a Centrului de Îngrijire și Asistență Poarta Albă. Conform Planului revizuit de restructurare, aprobat prin Hotărârea Consiliului Județean Constanța nr. 33/2022, Centrul de Îngrijire şi Asistență Poarta Albă se reorganizează, prin înființarea a două noi centre: CIAPAD Venus (actualmente pavilionul beneficiarilor bărbați) și CIAPAD Jupiter (actualmente pavilionul beneficiarilor femei).

Totodată, CJC vine în sprijinul tinerilor cu dizabilități din județul Constanța prin aprobarea proiectului „Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente digitale pentru CSEI Albatros, CSEI Delfinul, CSEI Maria Montessori și Centrul Județean de Resurse și Asistență Educațională Constanța, în vederea îmbunătățirii actului educațional”. Valoarea totală a proiectului este în cuantum de 2.926.253,61 lei (fără TVA).

Un alt proiect important, dezbătut și aprobat de aleșii locali a fost cel cu privire la aprobarea indicatorilor tehnico-economici faza SF/DALI aferenți proiectului „Reabilitarea și modernizarea drumurilor județene DJ226A tronsonul DN22/Tariverde – Cogealac și DJ226B tronsonul Cogealac – Gradina – Pantelimon – DN2A/Crucea.” Acest obiectiv de investiții este menționat în cadrul Strategiei de Dezvoltare Durabilă a județului Constanța pentru perioada 2021-2027 și vizează reabilitarea și modernizarea acestor sectoare de drum pe un tronson de 33,860 km. Traseul celor două drumuri asigură legătura între două drumuri naționale, respectiv intersecția cu DN2A între Gălbiori și Crucea și intersecția cu DN22 în localitatea Tariverde. Valoarea totală a investiției este de 125.548.310,83 lei fără TVA.

Astăzi au fost aprobați indicatorii tehnico-economici faza SF și în cazul obiectivului: „Construire terasă acoperită, cu închideri perimetrale glisante, în vecinătatea spațiului comercial existent in Pavilionul Expozițional Constanța”. Valoarea totală a investiției se ridică la 540032,63 lei fără TVA din care construcții + montaj (C+M): 412470,63 lei fara TVA.  Realizarea terasei are ca obiectiv principal creșterea accesului vizitatorilor și implicit a personalului la serviciile de servit masa într-un cadru adecvat, luând în considerare potențialul de a susține pe termen lung, atât funcționarea și destinația clădirii, cât și posibilitățile de dezvoltare a activităților economice specifice ce se desfășoară în cadrul Pavilionului Expozițional.

Pe ordinea de zi s-a aflat și încheierea unui Acord de parteneriat între Agenția pentru Dezvoltare Regionala Sud-Est și UAT Județul Constanța, pentru implementarea proiectului „Eficienta Energetica pentru Clădiri Publice din Regiunea Sud-Est (SEEE-PB)” finanțat prin Instrumentul financiar ELENA (European Local Energy Assistance – Asistența locală Europeană pentru Energie) – Programul Orizont 2020. În contextul în care în Regiunea de Dezvoltare Sud-Est, clădirile publice au o performanță energetică în general slabă, deoarece au fost construite majoritar înainte de anul 1990 și nu au fost renovate până în prezent, Agenția pentru Dezvoltare Regionala a Regiunii de Dezvoltare Sud-Est (ADR SE) a depus o Cerere de Finanțare în cadrul Instrumentului financiar ELENA, gestionat de Banca Europeana de Investiții (BET) prin Programul Orizont 2020, pentru a veni în sprijinul entităților publice din regiune. Obiectul acestui Acord de Parteneriat este acela de a stabili rolurile si responsabilitățile parților în implementarea activităților aferente aestui proiect.

Tot în calitate de partener, Consiliul Județean Constanța implementează în prezent, alături de Agenția pentru Dezvoltare Regională Sud-Est, proiectul „Sprijin la nivelul Regiunii Sud – Est pentru pregătirea de proiecte finanțate din perioada de programare 2021-2027 pe domeniile: infrastructură rutieră de interes județean, inclusiv variante ocolitoare și/sau drumuri de legătură, infrastructură și servicii publice de turism, inclusiv obiectivele de patrimoniu cu potențial turistic, centre de agrement/baze turistice (tabere școlare)”, finanțat în cadrul POAT 2014-2020. În vara anului 2023 a fost deschis un nou apel de proiecte în cadrul căruia instituția noastră a participat cu proiectul “Construirea, organizarea și dotarea unui nou Acvariu în cadrul Complexului Muzeal de Științe ale Naturii Constanța”, în valoare de 686.035,00 lei. Având în vedere faptul că, în urma finalizării procesului de evaluare și selecție a fișelor de proiect, fișa CJC a obținut un punctaj de 90 de puncte și va fi inclusă la finanțare în cadrul poiectului POAD 5D, a fost necesară semnarea Actului Adițional Nr. 4 la Acordul de parteneriat dintre cele două entități. Acesta a făcut obiectul unui alt proiect de hotărâre dezbătut și aprobat în ședința de astăzi.

Alte două proiecte de hotărâre au vizat rectificări ale bugetelor de venituri și cheltuieli, în scopul bunei funcționări a instituțiilor aflate în subordinea Consiliului Județean Constanța. Mai exact, vorbim despre o diminuare a bugetului, în cazul Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie Constanța, respectiv cu suma de 944.100 lei, de la 43.439.961 lei la 42.495.861 lei și în cazul Spitalului Clinic Județean de Urgență “Sfântul Apostol Andrei” Constanța, unde bugetul a fost diminuat de la 794.655.730 lei la 759.792.370 lei.

Numirea administratorilor provizorii ai Societății „DRUMURI JUDETENE CONSTANTA S.A.” a făcut obiectul ultimului proiect de hotărâre înscris pe ordinea de zi. Cu un număr de 34 de voturi pentru, consilierii județeni au aprobat desemnarea în calitatea de administratori provizorii pentru următoarele cinci luni, cu posibilitatea prelungirii pentru motive întemeiate, a următoarelor persoane: Sorin Lucian Ionescu, Adrian Labeș, Doru Sauciuc, Emilia-Georgeta Țuțui și Nicolae Constantin.

Ședința s-a ținut în regim mixt și au fost prezenți un număr de 37 de consilieri județeni.

Actualitate

Comunicat de presă Autoritatea Navală Română

Published

on

În data de 10 septembrie 2024, nava HOPTERIX, sub pavilion Barbados, încărcată cu produse  laminate, a eșuat în timp ce naviga amonte pe Canalul Sulina, în dreptul milei 17, mal drept. Nava avea ca destinație Portul Brăila.

Remorcherul SULINA 2, aparținând Regiei Autonome “Administrația Fluvială a Dunării de Jos’” (AFDJ) Galați, a fost trimis în zonă pentru efectuarea operațiunilor de dezeșuare. De asemenea, o echipă din cadrul Căpităniei Portului Sulina a fost prezentă la fața locului pentru a monitoriza situația. Pentru că operațiunea de dezeșuare nu a fost posibilă cu un singur remorcher, în această dimineață a fost trimis în asistență și un al doilea remorcher, GALAȚI 3.

Nava HOPTERIX este eșuată în ax longitudinal cu șenalul navigabil ceea ce face ca traficul în zonă să nu fie restricționat. Totodată nu au fost înregistrate urme de poluare.

Căpitănia Portului Sulina a deschis un dosar de cercetare pentru a stabili cauzele si împrejurările producerii acestui eveniment.

Continue Reading

Actualitate

RAJA a activat Comandamentul pentru Situații de Urgență!

Published

on

În urma avertizărilor meteo de Cod Portocaliu cu averse torențiale și intensificări ale vântului, RAJA SA a activat Comandamentul pentru Situații de Urgență la nivelul întregii societăți, până astăzi 11 septembrie, ora 20.00.

În întreaga arie de operare, zeci de echipe de intervenție, dotate cu autospeciale tip womă, vidanje, motopompe de mare putere și autoutilitare, au fost pregătite pentru a acționa cu promptitudine în rezolvarea situațiilor specifice care pot apărea în funcționarea sistemelor operate la nivelul localităților deservite.

La nivelul municipiului Constanța intervin 17 formații de lucru, iar în restul județului sunt de alte 19 echipe care acționează în toată această perioadă.

Cele 36 echipe de intervenție asigură permanența și răspund la toate solicitările primite. Încă de noaptea trecută, echipele au intervenit în zonele sensibile ale orașului (Dacia, Delfinariu – str. Chiliei, Coiciu, bdul Al. Lăpușneanu) în sensul verificării/curățării sistemelor de canalizare, în special la nivelul căminelor de colectare, pentru ca aceastea să funcționeze la capacitate maximă.

Angajații societății vor depune toate eforturile pentru menținerea serviciilor de alimentare cu apă și de preluare/tratare a apelor uzate la parametri optimi. Singurele probleme care pot apărea și care nu țin de operativitatea echipelor noastre, sunt cele legate de lipsa energiei electrice (căderi de tensiune sau cabluri și fire de înaltă tensiune smulse de vânt). În aceste condiții, rugăm toți abonații să dea dovadă de înțelegere, pentru că RAJA SA va face tot ce este necesar pentru reluarea serviciilor imediat ce vor fi remediate avariile survenite pe rețeaua  de furnizare a energiei electrice.

Totodată, consumatorii care înregistrează deficiențe la nivelul sistemului de distribuție apă potabilă sau de canalizare, pot sesiza avariile apărute la dispeceratul societății, la numărul de telefon 0241.924,  tasta 3, pentru remedierea acestora într-un timp cât mai scurt.

În funcție de informațiile primite pe parcurs de la Administrația Națională de Meteorologie, activitatea comandamentului se poate prelungi.

Continue Reading

Actualitate

„Anul nou care n-a fost”, pelicula mult premiată la Veneția, deschide Festivalul Internațional de Film de la București (BIFF) 2024

Published

on

Filmul „Anul nou care n-a fost”, regizat de Bogdan Mureșanu, va deschide cea de-a XX-a ediție a Bucharest International Film Festival (BIFF), unul dintre cele mai prestigioase festivaluri de film din România. Acesta va fi prezentat în cadrul Galei de deschidere Panorama, joi, 19 septembrie 2024, la ora 20:00, la Cinema Muzeul Țăranului Român.

 

Filmul, o tragicomedie emoționantă, se bucură de recunoaștere internațională după ce a câștigat două premii importante la Bienala de la Veneția: Cel mai bun film din secțiunea Orizzonti și Premiul FIPRESCI pentru cel mai bun film din secțiunea Orizzonti și secțiunile paralele. De asemenea, scenaristul și regizorul Bogdan Mureșanu a fost recompensat cu Premiul Bisato d’Oro 2024 pentru cel mai bun scenariu din partea criticilor independenți. În plus, imaginea filmului, semnată de directoarea de imagine Boróka Biró, a primit o mențiune specială în cadrul Authors under 40 Award „Valentina Pedicini”.

„Anul nou care n-a fost” este o producție românească realizată de Kinotopia, în colaborare cu Societatea Română de Televiziune și All Inclusive Films din Serbia. Echipa creativă implicată în realizarea filmului include personalități remarcabile: Boróka Biró și Tudor Platon – imagine; Alex Dragomir și Iolanda Gârleanu – sunet; Sebastian Zsemlye – montaj, design și mixaj sunet; Iulia și Victor Fulicea – scenografie; Dana Anghel, Iulia Roșeanu și Domnica Bodogan – costume, machiaj și coafură.

În distribuția filmului se regăsesc actori îndrăgiți ai cinematografiei românești, printre care Adrian Văncică, Nicoleta Hâncu, Mihai Călin, Andrei Miercure, Emilia Dobrin, Iulian Postelnicu, Manuela Hărăbor, Ioana Flora, Ada Galeș, Victoria Raileanu, Elvira Deatcu, Marian Râlea, Vasile Muraru, Ion Sapdaru, Mircea Andreescu, Radu Gabriel, Vlad Ionuț Popescu, Theodor Șoptelea, Răzvan Vasilescu, Ioan Paraschiv, Doru Cătănescu, Gabriel Spahiu, Angel Popescu, Nicodim Ungureanu, Ilinca Hărnuț, Sorin Cociș, Marius Damian, Marian Adochiței, Dana Voicu, Afrodita Androne, Virgil Aioanei, Luca Toma și mulți alții. Filmul va fi distribuit în România de CineForum și va fi lansat în cinematografele din întreaga țară pe 24 septembrie 2024.

 

Bogdan Mureșanu, o prezență remarcabilă la BIFF 2024

 

Regizorul Bogdan Mureșanu: ”De la Veneția direct la Muzeul Țăranului Român! De-abia aștept să ne vedem la deschiderea Bucharest International Film Festival, la Cinema Muzeul Țăranului Român, unde vom prezenta, în premieră bucureșteană, Anul Nou care n-a fost. Ne vedem la BIFF!”.

Bogdan Mureșanu, regizor și scenarist premiat, va fi prezent la Gala de deschidere a festivalului, alături de echipa filmului. Aceasta va fi o oportunitate unică pentru publicul român de a viziona în premieră un film care a captat atenția criticilor internaționali și a adus noi perspective asupra trecutului recent al României.

Filmul „Anul nou care n-a fost” surprinde momentele dramatice și tensionate din preajma Revoluției din 1989, explorând teme precum libertatea, iubirea și speranța într-o societate dominată de frică și incertitudine.

 

Cea de-a XX-a ediție aniversară a Bucharest International Film Festival (BIFF, de urmărit site-ul www.biff.com.ro) se va desfășura în perioada 19-29 septembrie 2024,

Președintele onorific al ediției aniversare BIFF XX este criticul de film Irina-Margareta Nistor, iar membrii Juriului internațional BIFF 2024 sunt: regizorul și scenaristul canadian Philippe Lesage, președintele Juriului BIFF din acest an, Paul Cozighian, regizor și jurnalist independent franco-român, actrița Ana Ularu, regizorul, scenaristul și actorul Valeriu Andriuță și producătoarea de film lituaniană Marija Razgutė.

 

BIFF rămâne un punct de reper în peisajul cinematografic, fiind singura competiție internațională dedicată filmelor de lungmetraj din Capitală iar filmele sunt premiere naționale, mai putin cele din secțiunea autori români.

 

Bucharest International Film Festival (BIFF), proiect cultural finanțat de Ministerul Culturii, este organizat de Fundaţia Charta şi Asociaţia Culturală Grigore Vasiliu Birlic și sub Înaltul Patronaj al Alteţei Sale Regale Principele Radu al României. Partenerii BIFF sunt Centrul Național al Cinematografiei (CNC), Cinema Muzeul Țăranului Român, Centrul de Creație, Artă și Tradiție al Municipiului București- CREART, Cinema Eforie, Cinema Union și Arhiva Națională de Filme – Cinemateca Română.

Filmele care vor purta amprenta BIFF 2024 vor rula anul acesta în patru
locații: Cinema Muzeul Țăranului Român, Cinema Union, CREART – Grădina cu filme și Cinema Eforie.

 

BIFF este singurul festival de film internațional din București care are secțiunea de documentar și film istoric pentru a onora Centenarul Regele Mihai din 2021, la 100 ani de la naștere, inițiată de către Dan Drăghicescu. Sectiunea de film istoric este prezentată de Regina Maria Dental Clinics.

 

Evenimentul este realizat cu sprijinul următorilor parteneri: Grand Hotel Continental, GlobalVision, Centrul pentru Servicii de Radiocomunicații (CSR), Regina Maria Dental Clinics, NetBet, La Piovra Turista, La Mama, The Trafalgar (Great British Pub), Building Echipament și Aqua Bilbor.

Partener de mobilitate este Meridian Taxi Premium.

Parteneri Media: Agerpres, Radio România Actualități, Radio România Internațional, Radio România Cultural, Radio București FM, Agenția de presă RADOR, G4Media, Radio France Internationale România (RFI), DC News, Spectacola, Jurnalul.ro, cotidianul Jurnalul, Liternet, Cinefilia, Cinefan, Cineghid, Cinemil, Revista FILM, MovieNews.ro, Curierul Național, TeleMoldova Plus.

 

Biletele vor putea fi achiziționate, începând de luni, 16 septembrie, de pe eventbook.ro.

 

Pentru mai mult detalii vizitaţi pagina oficială a festivalului www.biff.com.ro și pagina de Facebook https://www.facebook.com/BucharestInternationalFilmFestival.

 

Continue Reading

Actualitate

Anunț privind organizarea unei întâlniri de dezbatere publică

Published

on

Primăria Municipiului Constanţa şi Serviciul Public de Impozite, Taxe şi alte Venituri ale Bugetului Local Constanța invită pe toţi cei interesaţi la întâlnirea de dezbatere publică privind următoarele proiecte de acte normative:
1.Proiect de hotărâre privind stabilirea impozitelor și taxelor la nivelul municipiului Constanța în anul 2025
2.Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de instituire și administrare a taxei de salubrizare, precum și stabilirea taxei de salubrizare pentru utilizatorii serviciului de salubrizare
.
Întâlnirea are loc în data de 17.09.2024, ora 1500, în regim fizic, în sala Remus Opreanu a Palatului administrativ situat la adresa din municipiul Constanța, bd. Tomis nr. 51.
Ordinea de zi a evenimentului:
•deschiderea evenimentului;
•prezentarea succintă a motivaţiei şi a proiectelor de acte normative supuse dezbaterii publice;
•prezentarea verbală de către cei interesaţi a propunerilor privind modificarea proiectelor de acte normative supuse dezbaterii publice;
•închiderea întâlnirii.
Persoanele interesate să prezinte verbal propunerea lor în cadrul dezbaterii publice vor avea la dispoziţie 5 minute pentru prezentare. Aceste persoane sunt rugate să se înregistreze online la adresa de e-mail sj@spit-ct.ro sau la numerele de telefon 0241/488.561 sau 0241/488.546, persoane de contact: Roxana – Gabriela Stan și Seila Cair, până la data 16.09.2024, ora 1600.
La dezbatere sunt invitaţi să participe, în limita locurilor disponibile în sală, toţi cei interesaţi: persoane fizice şi juridice, organizaţii ale societăţii civile, societăţi comerciale, reprezentanţi ai instituţiilor publice interesate, ai presei etc.
Documentaţia aferentă proiectelor de acte normative include:
•referatele de aprobare privind necesitatea adoptării proiectelor propuse;
•textul complet al proiectului de hotărâre privind stabilirea impozitelor și taxelor la nivelul municipiului Constanța în anul 2025,
•textul complet al proiectului de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de instituire și administrare a taxei de salubrizare, precum și stabilirea taxei de salubrizare pentru utilizatorii serviciului de salubrizare, inclusiv referatul de specialitate nr. 151468/06.08.2024 al Direcției Servicii Publice privind aprobarea taxei de salubrizare pentru anul 2025 la nivelul municipiului Constanța.
Documentaţia poate fi consultată:
•     pe site-ul Primăriei Municipiului Constanţa www.primaria-constanta.ro la secțiunea „Interes public/Transparență decizională” şi la sediul acesteia situat pe bd. Tomis nr. 51;
•     pe site-ul Serviciului Public de Impozite, Taxe şi alte Venituri ale Bugetului Local www.spit-ct.ro la secțiunea „Transparență decizională/Proiecte de acte normative aflate în consultare publică” sau la sediile acestuia, situate în bd. Tomis nr. 112, str. Ștefan cel Mare nr. 36-40 – Centrul Comercial Tomis Mall, etaj 3, str. Sg. Nicolae Grindeanu nr. 66, str. Soveja nr. 104, bl. 44, parter, bd. Alexandru Lăpuşneanu nr. 116C – City Park Mall, bd. Tomis nr. 391 – Centrul Comercial TOM (Carrefour).
•     proiectele de acte normative se pot obţine în copie, pe bază de cerere depusă la biroul de relaţii cu publicul al instituţiilor publice menționate mai sus.
Propunerile prezentate în cadrul dezbaterii vor fi cuprinse în minuta acestei întâlniri, ce va fi publicată la următoarele link-uri:
Nepreluarea propunerilor formulate şi înaintate în scris va fi justificată în scris.
Pentru informaţii suplimentare, stăm la dispoziţia dumneavoastră prin personalul Serviciului Public de Impozite, Taxe și alte Venituri ale Bugetului Local, respectiv doamnele Seila Cair și Roxana – Gabriela Stan, inspectori, care pot fi contactate prin următoarele modalități:
-     telefon: 0241/488.546 și 0241/488.561;
-     e-mail: sj@spit-ct.ro

Continue Reading

Trending

Copyright © 2022 CityPressConstanta || citytvconstanta@gmail.com || 075.888.2222