Connect with us

Administratie/politica

PRO România Constanța merge mai departe, cu o nouă conducere

Published

on

Răzvan Filipescu, președintele Comisiei de Agricultură din cadrul
Consiliului Județean Constanța, devine coordonatorul filialei PRO
România Constanța.

Din opoziție, PRO România va merge mai departe în lupta pentru
modernizarea județului. Conducerea PRO România Constanța se schimbă, dar
toate proiectele merg mai departe, tocmai pentru că planul de dezvoltare
a fost realizat în echipă.

„Am ales să mă retrag în zona luptei cu cei de la putere din poziția de
reprezentant al mediului de afaceri, ca președinte al Uniunii Generale a
Industriașilor din România (UGIR), una dintre cele mai vechi
confederații patronate din România. Legea dialogului social ne dă
dreptul să negociem și să propunem soluții bune pentru economia
României, deci pentru oameni, în această perioadă în care ne îndreptăm
spre colaps. Împreună cu Răzvan și cu toți ceilalți membri ai PRO
România Constanța am realizat un plan de dezvoltare durabilă a județului
Constanța pe care vom încerca în continuare să-l implementăm, atunci
când contextul ne va fi favorabil. Răzvan Filipescu preia conducerea
filialei PRO România Constanța, ceea ce înseamnă că proiectul nostru
merge mai departe, așa cum l-am conceput împreună”, a declarat Mircea
Titus Dobre, fost Ministru al Turismului, fost deputat de Constanța.

„Împreună cu Mircea și cu toți membrii echipei am propus un plan de
relansare economică a județului Constanța. Am reușit să obținem unele
rezultate și în lupta pentru salvarea agricultorilor. Ne vom lupta în
continuare pentru constănțeni, pe toate planurile, indiferent dacă vom
fi în opoziție sau la putere. Vom duce toate proiectele noastre mai
departe, în echipă. Așteptăm să ni se alăture toți constănțenii care
cred în programul de dezvoltare pe care noi l-am conceput și l-am
propus”, a declarat Răzvan Filipescu, noul coordonator al filialei PRO
România Constanța.

Actualitate

Vama Veche după minivacanța de 1 Mai

Published

on

Comisarii Gărzii Naționale de Mediu din cadrul Comisariatului Județean Constanța au efectuat acțiuni de inspecție și control în Vama Veche, pentru a verifica măsurile de salubrizare a staţiunii luate de administrația locală Limanu după minivacanța de 1 Mai.

Urmare a verificărilor efectuate, UAT Limanu a fost sancționată cu amendă de 15.000 de lei pentru nerespectarea obligației legale privind colectarea separată a deșeurilor generate pe raza localității și neasigurarea unei stări corespunzătoare de salubrizare.

În ceea ce privește zona de plajă, se colaborează permanent cu inspectorii din cadrul Apele Române Dobrogea-Litoral şi se realizează verificări la operatorii economici de pe litoral.

 

Continue Reading

Actualitate

Facilități fiscale pentru constănţeni, până în luna ianuarie 2022

Published

on

Serviciul Public de Impozite și Taxe Constanța informează contribuabilii care au obligații de plată la bugetul local, restante la data de 31 martie 2020, că până la data de 31 ianuarie 2022, inclusiv, pot beneficia de anularea accesoriilor (majorărilor de întârziere).

Aceste facilități fiscale se aplică atât persoanelor fizice, cât și persoanelor juridice. Pentru a beneficia de anularea majorărilor de întârziere, trebuie îndeplinite următoarele condiţii:

  • achitarea tuturor obligațiile bugetare principale, restante la 31 martie 2020 inclusiv, până la data depunerii cererii de anulare a accesoriilor;
  • achitarea obligațiilor bugetare principale și accesorii, cu termene de plată cuprinse între data de 1 aprilie 2020 și data depunerii cererii de anulare a accesoriilor, inclusiv;
  • depunerea unei cereri de anulare a accesoriilor, dupa îndeplinirea în mod corespunzător a condițiilor prevăzute mai sus, dar nu mai târziu de 31 ianuarie 2022.

Debitorii care doresc să beneficieze de anularea majorărilor de întârziere pot depune o notificare cu privire la intenția lor și își pot achita debitul și eșalonat, până cel târziu la data de 31 ianuarie 2022.

Cererile și notificările se pot depune la ghișeele SPIT, pot fi trimise prin e-mail sau prin poștă la următoarele agenții fiscale:

  • Agenția fiscală nr.1, Centrul Comercial TOM, stand B6b, e-mail: ag1@spit-ct.ro;
  • Agenția fiscală nr.2, Strada Nicolae Grindeanu nr.66, e-mail: ag2@spit-ct.ro;
  • Agenția fiscală nr.3, Strada Sulmona nr.22, e-mail: ag3@spit-ct.ro;
  • Agenția fiscală nr.4, Strada Badea Cârțan nr.3, e-mail: ag4@spit-ct.ro;
  • Agenția fiscală nr.5, Bd. Alexandru Lăpușneanu nr.116C (City Park Mall), e-mail: ag5@spit-ct.ro;
  • Agenția fiscală nr. 6 , Bd. Tomis nr.112, e-mail: ag6@sp.

 

 

 

 

 

Sursa: SPIT Constanţa

Continue Reading

Actualitate

Un nou termen pentru românii din diaspora

Published

on

AFIR a prelungit termenul de accesare a fondurilor europene, pentru submăsura 6.1 – ,,Sprijin pentru instalarea tinerilor fermieri”.

Până în data de 5 iulie 2021, românii din diaspora pot obține fonduri europene de până la 50.000 de euro, pentru deschiderea unei ferme agricole în România.

Sunt eligibili tinerii români din străinătate care îndeplinesc unul dintre următoarele criterii:

  • au absolvit în ultimele 60 de luni dinaintea depunerii cererii de finanțare un program de studiu în domeniul agricol, postuniversitar, universitar sau preuniversitar, în țări membre UE sau în țări terțe UE;
  • au avut un loc de muncă în țări membre UE, sau în țări terțe UE, în domeniul agricol, cel puțin 3 luni în ultimele 24 luni, anterioare depunerii cererii de finanțare.

Sprijinul public acordat prin PNDR pentru instalarea tinerilor fermieri este 100% nerambursabil, în valoare de 40.000 de euro sau de 50.000 de euro, în funcție de dimensiunea exploatației agricole. Dimensiunea exploatației agricole se poate calcula și prin noua aplicație pusă la dispoziție pe pagina de internet a AFIR.

Finanțarea se acordă sub formă de sumă forfetară în două tranșe: 75% din cuantumul sprijinului la semnarea contractului de finanțare și 25% din cuantumul sprijinului, în funcție de implementarea corectă a Planului de Afaceri, fără a depăși trei ani (cinci ani pentru exploatațiile pomicole), de la semnarea contractului de finanțare.
Acordarea sprijinului va fi proporțională cu gradul de îndeplinire a Planului de Afaceri.

Mai multe detalii sunt disponibile pe site-ul AFIR – Investiții PNDR, secțiunea ,,Submăsura 6.1 – Instalare tineri fermieri”.

 

Continue Reading

Actualitate

Se eliberează cărți de identitate, la Constanţa

Published

on

Cererile depuse pentru eliberarea cărților de identitate (cu excepția celor care au necesitat verificări suplimentare), până la data de 9 aprilie 2021, inclusiv, sunt soluționate. Actele de identitate se ridică de la ghișeul Restituiri care funcţionează după următorul program:

  • luni, marți, miercuri, vineri, între orele 8:30-16:30;
  • joi, în intervalele orare 9:30-12:30 și 15:30-18:30.

La nivelul municipiului Constanța, termenul de eliberare al actelor de identitate este de 30 zile. Conform Legii nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, documentele eliberate de autoritățile publice care expiră în perioada stării de alertă își păstrează valabilitatea pe toată perioada stării de alertă și 90 zile de la încetarea acesteia.

În categoria documentelor eliberate de instituţiile şi autorităţile publice intră și actele de identitate, astfel că documentele expirate după data de 1 martie 2020 își păstrează valabilitatea pe perioada mai sus menționată și pot fi utilizate de către titulari în relația cu instituțiile publice și persoanele juridice de drept privat, care au obligația de a le accepta.

Pentru orice informație și pentru evitarea deplasărilor inutile, puteţi apela numărul de telefon 024166 15 10 sau puteţi trimite un e-mail la adresa: evidentapopulatiei@primaria-constanta.ro.

 

 

Continue Reading

Trending

Copyright © 2021 CityPressConstanta || citytvconstanta@gmail.com || 075.888.2222