Connect with us

Actualitate

One Star Security, de opt ani în slujba constănțenilor

Published

on

Siguranța fiecăruia dintre noi a fost un subiect extrem de sensibil întotdeauna, însă cu precădere în contextul actual, am vrut să aflăm dacă s-a schimbat ceva, dacă oamenii apelează mai mult la firmele de profil, dar poate cel mai important ce înseamnă securitatea în zilele noastre.

Securitatea și siguranța. Două cuvinte care alăturate sunt extrem de apropiate și, totuși nu sunt același lucru. Dacă securitatea este sinonimă cu protecția și apărarea, siguranța înseamnă lipsă de primejdie, sentiment de liniștire și încredere, iar în contextul pandemiei COVID-19, românii se pot simți mai mult lipsiți de siguranță, de incertitudine, atât din punct de vedere medical, dar și a siguranței proprii lor și a familiilor lor.

 În sprijinul acestora intervin firmele de specialitate, care ajută atât prin echipamente de profil, dar și prin pază umană, însoțiri transporturi feroviare, pază și obiective fixe, gardă de corp, sisteme de alarmă, dispecerat video, sistem de supraveghere video, dar și securitate la evenimente, pază canină și nu numai, orice persoană ce se poate simți în primejdie.  Despre promptitudine, viziune, profesionalism, misiune  și nu numai discutăm în contextul pandemiei COVID-19, dar și în contextul asigurării siguranței cu Marius Gheorghe și Alex Filip, doi specialiști în domeniu, care au o experiență de peste opt ani în tot ceea ce înseamnă securitatea.

Marius Gheorghe, manager general OSS „Intr-o lume in care securitatea personala sau a bunurilor nu mai este o necesitate de lux ci una stringenta, ONE STAR SECURITY si-a stabilit ca misiune , sa devina un furnizor si integrator de solutii de Securitate private, raportandu-ne in permanenta la nevoile clientului, respectandu-i intimitatea, libertatea de miscare si linistea, oferind siguranta deplina. Un serviciu de Securitate executat cu specialisti si personal calificat a reprezentat un desiderent permanent al societatii noastre , astfel incat satisfactia clientilor nostri sa reprezinte obiectivul principal. Am considerat si vom considera si de aici inainte ca satisfactia clientului reprezinta cea mai buna publicitate a serviciilor oferite de societatea noastra.”

 Un alt segment important în zilele noastre este securitatea feroviară, acolo situația nu se schimbă foarte mult astfel că, o firmă de profil poate oferi siguranță prin mai multe căi transportatorilor.

Marius Gheorghe, manager general OSS „O activitate executata cu personal specializat, inarmat care se desfasoara pe intreg teritoriul national. Practic, reprezinta asigurarea pazei garniturilor de tren, de la incarcarea acestora si pana la predarea catre destinatarul marfii. Este un serviciu mai aparte, pe care nu il asigura decat un numar unic de societati de paza, pentru ca implica servicii de logistica si suport aparte, fata de celelalte activitati ale societatii, fiind in miscare continua, necesitand pentru coordonarea acestuia un dispecerat aparte, conectat permanent cu dispeceratele transportatorilor feroviari. Este o activitate asemanatoare pazei esaloanelor militare si are drept scop asigurarea integritatii garniturilor de tren, preintampinarea unor incidente ce pot aparea in transportul de produse. Ce le oferim noi transportatorilor feroviari? Siguranta si incredere ca pe timpul transportului nu vor avea nici un incident.”

De asemenea, am vrut să aflăm și mai multe detalii despre paza canină și dacă îi ajută pe agenți sau nu.

Marius Gheorghe, manager general OSS „Paza canina este o activitatea executata cu caini special dresati pentru a completa activitatea agentilor de securitatea insarcinati cu protejarea unui obiectiv. Cainele si agentul de paza fac o echipa in misiunile de interventie, iar in cadrul unor obiective cu suprafete mari, cainele de serviciu nu face decat sa eficientizeze activitatea de paza, avand viteza de reactie si eficacitate in prinderea si imobilizarea persoanelor suspecte”.

 În paleta de servicii de securitate a firmelor din domeniu există și paza VIP, dar și paza la evenimente de mare anvergură precum concertele în aer liber sau în cluburi.

Alex Filip, manager securitate OSS „In contextul actual, pentru realizarea unui serviciu eficient este nevoie ca aceste activitati sa fie interconectate, sa avem paza umana si sistem de supraveghere video, de exemplu. Securitatea evenimentelor reprezinta un complex de masuri pe linie de ordine publica si paza, aplicate inainte si pe perioada unor evenimente culturale si sportive, pentru asigurarea bunei lor desfasurari.Daca ar fi sa luam ca exemplu un eveniment cultural (concert), avem atat personal care executa paza unor zone sau puncte cheie cat si forte de interventie, control acces in perimetru, supraveghere video, etc.”

Firmele de pază de-a lungul timpului se pot confrunta și cu situații fără precedent în care forța și promptitudinea trebuie să fie prioritate, cu precădere în aceste momente de pandemie în care vigilența este cuvânt de ordine. Totodată, schimbând puțin registrul, sfatul cel mai util pe care specialiștii ni-l oferă în momentul în care o persoană se simte în pericol este să apeleze la serviciile poliției, însă  oamenii se pot apăra în situații de criză și cu ajutorul obiectelor de protecție.

Alex Filip, manager securitate OSS „Nu numai in acest caz, oricand este bine sa ai asupra ta un tub cu spray sau un dispozitiv cu electrosocuri. In acest moment, pe piata, exista si butonul de panica mobil, serviciu pe care il asiguram si noi. Sunt produse pe care societatea noastra le ofera prin Magazinul de Securitate , un concept nou pe piata Constanteana, la un raport calitate – pret mai mult decat bun, avand vedere ca lucram direct cu producatorii”.

Ceea ce ne transmit profesioniștii în domeniu este faptul că în perioada stării de urgență cazurile de infracționalitate au crescut, tocmai de aceea, constănțenii au apelat la serviciile firmelor de pază mai mult decât înainte.

Astfel ce trebuie să știe orice persoană în momentul în care apelează la serviciile unei firme de securitate sunt următoarele.

Marius Gheorghe, manager general OSS „Beneficiarul nostru trebuie sa stie ca atunci cand apeleaza la ONE STAR SECURITY va avea parte de siguranta si linistea necesara lui, familiei sale sau afacerii sale. Sigur ca este dificil sa optezi pentru serviciile unei firme sau alta, insa am incredere ca cei din Constanta vor sti sa aleaga ONE STAR SECURITY, pentru promptitudine , calitatea serviciilor executate, a portofoliului de clienti pe care societatea ii are si pentru care executam servicii, in unele cazuri, de la infiintarea societatii. Nu in ultimul rand, pentru un serviciu executat la un tarif (pret) adaptat situatiei actuale”.

Răspunsul la întrebarea: S-a schimbat ceva de la începutul pandemiei în ceea ce privește serviciile firmelor de securitate? Răspunsul a fost prompt. Nu, deoarece profesioniștii au lucrat continuu aducând siguranță constănțenilor.

Marius Gheorghe, manager general „Pandemia va reprezenta o noua provocare si pentru societatea noastra, cum este de altfel pentru fiecare. Viata noastra, relatiile sociale si profesionale vor suferi modificari de comportament. Va trebui sa ne adaptam din mers, sa gasim si sa propunem solutii partenerilor nostri sau sa ne pliem noi pe noile lor nevoi. Viata isi va urma cursul, cu pandemie sau criza economica, beneficiarii serviciilor noastre trebuie sa stie ca ONE STAR SECURITY va fi alaturi de ei.”

O statistică realizată de un site de profil la începutul acestuia an menționa faptul că 44% dintre români se simt în siguranță chiar și în contextul actual, de asemenea, 38% dintre aceștia aleg să apeleze la o firmă de profil care asigură pază și protecție atât în ceea ce privește locuința proprie și nu numai.

 

Actualitate

Programul autobuzele în minivacanţa de 1 Decembrie

Published

on

Autobuzele CT BUS vor circula în program de weekend, în minivacanţa de 1 Decembrie, cu prima cursă la ora 5.45 şi ultima cursă la 23.00.

Pentru buna desfăşurare a paradei de pe bulevardul Alexandru Lăpuşneanu, autobuzele de pe liniile 100, 100C, 44, 51 şi 14 vor avea traseul modificat miercuri, 1 decembrie. Între orele 9.00 şi 12.00 şi între orele 13.00 şi 14.00, mijloacele de transport în comun vor circula cu antemergător al Poliţiei Române, fără oprire, pe bulevardul Alexandru Lăpuşneanu, dinspre strada I.L. Caragiale spre bulevardul Tomis, iar, între orele 12.00 – 13.00, nu vor merge deloc.

Tonetele de bilete şi abonamente CT BUS de la Gară şi de la Baba Novac, Brotăcei, Bulevard, Cireşica, Dacia, Delfinariu, Eliberării, Tomis III, Km 4 – 5, Km 5, Magazinul Tomis, Piaţa CET, Poarta 6, Spital, Vamă vor funcţiona marţi, 30 noiembrie, între orele 7 şi 19.00, iar cele de la Km 4 – Bila, Poarta 1, Gară L 101 vize, Primăverii, între orele 9.00 şi 17.00.

Miercuri, 1 decembrie, doar chioşcul de la Gară, în dreptul staţiei 40-43, va avea program lung, între orele 7.00 şi 19.00, celelalte vor fi deschise între orele 7.00 şi 13.00.

Continue Reading

Actualitate

Programele Rabla Clasic, Rabla Plus şi Casa Eficientă Energetic, suspendate

Published

on

Administraţia Fondului pentru Mediu a decis suspendarea sesiunilor de înscriere în cadrul programelor Rabla Clasic, Rabla Plus şi Casa Eficientă Energetic. Motivul: eficientizarea liniilor de finanţare.

“Preocuparea continuă a Administraţiei Fondului pentru Mediu este de a îmbunătăţi programele de finanţare, astfel încât să fie asigurată creşterea succesului acestora, iar extinderea digitalizării mecanismelor de implementare şi adaptarea ghidurilor de finanţare la realităţile contemporane reprezintă instrumentele potrivite pentru atingerea obiectivelor scontate. În sensul celor expuse şi în vederea identificării elementelor care pot eficientiza derularea liniilor de finanţare din portofoliu, Administraţia Fondului pentru Mediu, în coordonarea Ministerului Mediului, Apelor şi Pădurilor, a luat decizia suspendării sesiunilor de înscriere în cadrul programelor, astfel: începând cu data de 3 decembrie 2021, se va suspenda sesiunea de înscriere în programele denumite generic Rabla şi Rabla Plus şi începând cu data de 15 decembrie 2021, se va suspenda sesiunea de înscriere în programul denumit generic Casa eficientă energetic”, se arată într-un comunicat transmis vineri de Administraţia Fondului pentru Mediu.

AFM anunţă că în perioada următoare va analiza modul de derulare al acestor programe şi, după caz, va elabora proiecte de modificare a ghidurilor de finanţare aferente, astfel încât, la reluarea sesiunilor, mecanismele de accesare a finanţării să fie mai simple şi să asigure o eficienţă sporită în utilizarea bugetelor alocate.

De asemenea, evaluarea evoluţiei acestor programe va fi realizată şi prin prisma disponibilităţilor financiare rezultate din sesiunile actuale, precum şi din perspectiva construcţiei bugetare pentru anul 2022, precizează sursa citată.

Toate informaţiile de care au nevoie românii vor fi publicate în curând pe site-urile AFM şi MMAP sau transmise prin intermediul mass-media.

Sursa: AFM

Continue Reading

Actualitate

Forțele Navale Române, la ziua națională a României

Published

on

Marinarii militari participă la manifestările organizate cu prilejul sărbătoririi Zilei Naționale a României, în București, Constanța, Mangalia, Brăila, Tulcea, Babadag și Năvodari, iar echipajul fregatei „Regina Maria” și cel al puitorului de mine „Viceamiral Constantin Bălescu” vor marca data de 1 Decembrie, la bordul celor două nave militare românești dislocate în Marea Mediterană, prin activități specifice misiunilor NATO și UE la care participă.

Cu prilejul Zilei Naționale a României, la bordul navelor militare maritime şi fluviale va fi arborat Marele Pavoaz, în acordurile Imnului Național.

În București, reprezentanți ai Statului Major al Forțelor Navale participă, miercuri, 1 decembrie,  de la ora 09.00, la o ceremonie organizată de Statul Major al Apărării, la ,,Mormântul Ostașului Necunoscut” din Parcul Carol, iar două detașamente ale Forțelor Navale, alcătuite din militari de la unitățile de nave ale Flotilei Fluviale „Mihail Kogălniceanu” și de la Regimentul 307 Infanterie Marină, defilează la Parada Militară Națională, organizată în Piața Arcului de Triumf, începând cu ora 11.00, sub conducerea locțiitorului Șefului Statului Major al Forțelor Navale, contraamiral de flotilă Cornel Cojocaru.

De asemenea, marinarii militari vor participa la ceremoniile organizate la Constanța, la Monumentul Eroilor căzuți în Primul Război Mondial din Cimitirul Central, ora 09.00, și în Parcul Tineretului din zona Casei de Cultură, în intervalul 12.00-13.00; la Mangalia, la Muzeul Marinei Române, filiala Mangalia, în intervalul orar 10.00-11.00; la Brăila, în Piața Independenței, începând cu ora 11.00; la Tulcea, în Piața Tricolorului, începând cu ora 10.00; la Babadag, la Monumentul Eroilor 1916-1918, la ora 09.00; și la Năvodari, la Troița din oraș, începând cu ora 11.00.

În Constanța, la activitățile militare și religioase, din cele două locații menționate, vor participa 60 de marinari militari, alături de aproximativ 180 de militari ai Armatei României și ai Ministerului Afacerilor Interne. Pe timpul defilării,  miercuri, 1 decembrie, în intervalul orar 12.35-13.00, va participa și tehnica militară a unităților din garnizoana Constanța. În premieră, din partea Forțelor Navale va fi prezentată o barocameră mobilă ce face parte din proiectul de modernizare a Laboratorului Hiperbar din cadrul Centrului 39 Scafandri.

De Ziua Națională, în garnizoana Babadag, în intervalul orar 09.35-11.00, va avea loc defilarea cu tehnică militară, pe itinerarul Babadag-Visterna-Enisala-Sarichioi-Zebil-Babadag.

Cu prilejul Zilei Naționale a României, în perioada 23-30 noiembrie, un grup de militari din unități militare din garnizoana Constanța desfășoară activități de întreținere a monumentelor și cimitirelor eroilor din județul Constanța, iar la Muzeul Național al Marinei Române va avea loc miercuri, 1 decembrie, Ziua Porților Deschise, în intervalul orar 10.00-16.00 (intrarea gratuită).

Cercul Militar din Mangalia organizează vineri, 26 noiembrie, în intervalul orar simpozionul cu tema „Marea Unire – 1 Decembrie 1918”

Toate activitățile organizate se vor desfășura în conformitate cu măsurile în vigoare de prevenire a transmiterii virusului SARS-CoV-2.

Continue Reading

Actualitate

50% din capacitatea totală de cazare disponibilă a României este rezervată pentru Revelion

Published

on

Asociația Națională a Agențiilor de Turism (ANAT) a efectuat un studiu privind preferințele de călătorie ale turiștilor români pentru finalul de an și pentru perioada sărbătorilor de iarnă.

În această perioadă, cea mai vândută destinație externă este Egiptul. În Hurghada se zboară cu curse charter din București, Cluj, Iași, Timișoara, Baia Mare, Oradea. Se zboară, de asemenea, și în Sharm El Sheikh. Mulți turiști aleg ca programe opționale croaziere pe Nil.

Altă destinație solicitată este Turcia, cu precădere Istanbul (avion și autocar) și Cappadocia.
De asemenea, se organizează programe de grup pentru Grecia, în special circuite cu avion și autocar, majoritatea având în prim-plan Atena. Se organizează și grupuri pentru Dubai, cu chartere de la 1 decembrie, cu plecări săptămânale. Tot de la 1 decembrie se deschid destinații operate cu curse charter precum Maldive, Republica Dominicană, Republica Capului Verde, Tanzania (Zanzibar), Kenya.

”De asemenea, agențiile de turism promovează circuite către destinații consacrate: Cehia, Spania, Italia, Franța (Coasta de Azur), America de Sud, Tunisia, Maroc dar și către altele mai puțin cunoscute dar tot mai cerute: Georgia sau Islanda. Pe un trend ascendent este și cererea de croaziere în bazinul Caraibilor și în zona Golfului Persic. De Crăciun, o destinație foarte solicitată și devenită tradițională este Laponia. Românii au un apetit mare pentru călătorii și aleg destinațiile în funcție de accesibilitate”, declară Alin Burcea, vicepreședinte ANAT.

Pasionații de sporturi de iarnă aleg pachete de schi în Austria (către care va începe operarea unui lanț de zboruri charter), Bulgaria și Italia.

Pe partea de turism intern, românii optează pentru stațiuni montane, în special Poiana Brașov, urmată de Sinaia, Bușteni și Predeal. Sunt și stațiuni mai mici, cu pârtii de schi, din ce în ce mai solicitate, unde se dezvoltă puternic turismul local, chiar dacă volumele de turiști nu sunt foarte mari, precum cele din județele Harghita sau Maramureș.

Ca stațiuni balneoclimaterice, cele mai solicitate sunt Băile Felix, Băile Herculane și Sovata. De asemenea, agențiile de turism înregistrează vânzări și pentru destinațiile de turism rural și agroturism, preponderent pentru zona Bran – Moieciu – Fundata dar și pentru Bucovina și Maramureș. În general, pe partea de turism intern nu există o diferențiere foarte mare între preferințele de Revelion și de Crăciun, însă de Crăciun se observă o solicitare mai mare pe partea de turism rural și agroturism, românii dorind obiceiuri, colinde, tradiții și atmosferă.

            ”Agențiile de turism își informează permanent turiștii privind situația actuală în ceea ce privește restricțiile actuale și documentele, și menționăm permanent turiștilor să încheie asigurări covid-19 și asigurări storno, care sunt valabile și pe partea de turism intern. Anunțăm permanent clienții despre orice modificare. Să nu uităm că agentul de turism este în același timp consultant și ține clientul la curent și înainte de rezevare, dar și după ce a efectuat rezervarea. Tarifele structurilor de cazare din România sunt flexibile, iar turiștii încă preferă să rezerve last minute și se interesează despre măsurile de siguranță comunicate de hoteluri. Ne bucură că turiștii români se orientează către structuri de cazare de calitate, pe care le promovăm și noi, agențiile de turism”, menționează Lucian Boronea, prim vicepreședinte ANAT.

La ora actuală, hotelierii din România au început să ofere, pentru Revelion și Crăciun, tarife diferite, flexibile, în funcție de pachetul turistic ales, nemaivorbind despre sume fixe. Multe hoteluri promovează pachetele standard, cu cină festivă, dar și pachete la care clientul își adaugă serviciile în funcție de restricțiile în vigoare.

La ora actuală, circa 50% din capacitatea totală de cazare disponibilă a României este rezervată pentru Revelion iar gradul de ocupare este posibil să urce o dată cu prima săptămână a lunii decembrie.

Industria turistică așteaptă din partea noului Guvern, chiar dacă înțelege limitele la care este supusă, din cauza pandemiei covid-19, la o mai bună comunicare în privința zonei de restricții, cu mediul de afaceri. ANAT și reprezentații industriei turismului speră ca ajutorul promis de către Guvern din măsura HORECA să fie dus până la capăt, să nu fie schimbat codul fiscal iar industria turismului, care poate avea un aport considerabil la Produsul Intern Brut, să fie sprijinită. ANAT salută reintroducerea voucherelor de vacanță, care constituie un mare beneficiu atât pentru angajații din sectoarele public și privat, cât și pentru industria turistică și pentru economia națională.

Turiștii trebuie să știe că certificatul verde digital este acum operațional în toate țările UE și în 18 țări (și teritorii) non-UE. Regăsiți toate amănuntele la următorul link: https://ec.europa.eu/info/live-work-travel-eu/coronavirus-response/safe-covid-19-vaccines-europeans/eu-digital-covid-certificate_en?utm_source=Lista+membrilor+ANAT&utm_campaign=3289e66423-EMAIL_CAMPAIGN_2017_01_19_COPY_01&utm_medium=email&utm_term=0_a2e6cbd4e8-3289e66423-154201418

Statele non UE care acceptă certificatul verde sunt, la ora actuală, Albania, Andorra, Armenia, Elveția, Insulele Feroe, Islanda, Israel, Liechstenstein, Marea Britanie, Maroc, Macedonia de Nord, Monaco, Norvegia, Panama, San Marino, Turcia si Ucraina.

În contextul deteriorării situației epidemiologice din România, unele state solicită și persoanelor imunizate un test PCR înainte de sosire. Chiar dacă acum în România scade din zi în zi indicele epidemiologic, recomandăm informarea din surse sigure (agenția de turism, site-ul MAE.ro) cu câteva zile înainte de începerea călătoriei, precum și încheierea unei polițe de asigurare care să acopere inclusiv riscul de a nu mai putea călători din motive obiective”, subliniază Dumitru Luca, președintele ANAT.

Continue Reading

Trending

Copyright © 2021 CityPressConstanta || citytvconstanta@gmail.com || 075.888.2222