Connect with us

Actualitate

Măsuri de urgenţă la Casa judeţeană de pensii Constanţa

Published

on

Din motive de siguranță medicală, legate de prevenirea răspândirii și infectării cu COVID-
19, începând cu data de 18.03.2020 pe toată durata decretării stării de urgență se vor
lua următoarele măsuri:

  1. Operațiunea de înregistrare a cererilor de deschidere a drepturilor de pensie
    (dosare noi) se va realiza telefonic sau pe e-mail conform următoarei proceduri:
    Cei care îndeplinesc condițiile de înscriere la unul dintre tipurile de pensie prevăzute de
    lege (limită de vârstă, anticipată, anticipată parțială, invaliditate sau de urmaș)
    apelează unul dintre cele două numere de telefon sau una dintre cele două adrese de e-
    mail alocate acestei proceduri:
  • 0241/484.434 – telefon direct
  • 0241/484.433/tasta 6/tasta 1
  • pensii.constanta@cnpp.ro
  • kristina.deppner@cnpp.ro
    Prin telefon funcționarii Casei Județene de Pensii Constanța vă vor solicita datele
    necesare înregistrării solicitării în aplicația informatică.
    Pe e-mail vă rugăm să transmiteți numele, prenumele, codul numeric personal și
    numărul de telefon precum și tipul pensiei pentru care ați îndeplinit condițiile.
    Beneficiarii sunt rugați să pună la dispoziția funcționarilor datele solicitate, apelul
    telefonic sau transmiterea solicitării pe e-mail reprezentând totodată acordul
    dumneavoastră cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul
    înregistrării și soluționării cererilor.
    Ulterior beneficiarii vor fi anunțați telefonic pentru a prezenta documentația în plic
    sigilat care să cuprindă:
  • În original: Carnetul de muncă, adeverințe de sporuri / stagii/condiții de muncă
  • În copie: actele de stare civilă (BI/CI, certificat de nastere, casatorie și / sau
    sentinte de divort unde este cazul, livret militar dacă este cazul, diplomă facultate
    curs de zi și foaie matricola / adeverință facultate dacă este cazul) și carnetul de
    muncă (pe lângă original fiind necesară și o copie a acestuia).

Procedura sus amintita este necesară în vederea evitării expunerii acestui segment de
populație și totodată pentru a-i asigura că nu își pierd drepturile de pensie cuvenite
Pentru celelalte tipuri de servicii ordonatorul superior de credite recomandă să se
apeleze la poștă (letrică sau electronică), iar acolo unde se impune depunerea unor
documente originale, cererea și documentele în cauză vor fi transmise în regim de
scrisoare recomandată cu confirmare de primire.

2. În situația copiilor urmași care împlinesc vârsta de 16 ani și care nu pot prezenta
adeverință scolară pentru a face dovada continuării studiilor din cauza suspendării
cursurilor școlare,  plata pensiei de urmaș se va face fără a fi necesară prezentarea
acestei dovezi, urmând ca adeverința doveditoare să fie prezentată în termen de
30 de zile, de la data expirării stării de urgență.

Sursa: CJP Constanţa

Actualitate

Fața neștiută a Laurei Vicol, prima femeie din istoria Camerei Deputaţilor care va conduce Comisia Juridică

Published

on

,,Recent aleasă în funcția de președinte al Comisiei Juridice a Camerei Deputaților, la un după intrarea în Partidul Social Democrat, Laura Vicol este politician discret cu privire la viața personală. Dacă în ceea ce privește implicarea sa în politică Laura Vicol a reușit să își creeze rapid prieteni și adversari, puțină lume știe fața ascunsă publicului de către deputată: implicarea sa în cauze sociale.

Această față este dezvăluită acum de oameni care au primit sprijinul Laurei Vicol în momente extrem de grele, așa cum este cazul Alinei Ivan care a dezvăluit duminică, într-o postare pe Facebook, că suportul primit din partea deputatului PSD a fost crucial pentru transplantul necesar băiețulului său.”, scrie stiripesurse.ro.

,,Această femeie, această mamă, această persoană necunoscută, pe care nu am întâlnit-o nici în ziua de azi în persoană, cea care împreună cu soțul ei au făcut posibil transplantul lui Domi se numește Laura Vicol! Doamna este avocat de profesie … citeşte mai departe“.

Continue Reading

Actualitate

„Mai ai timp 1 zi…”

Published

on

Comercianții mai au o singură zi, astăzi – marți, pentru a conecta casa de marcat la sistemul informativ al Agenției Naționale de Administrare Fiscală. Anunțul de pe site-ul instituției a fost actualizat: „Mai ai timp 1 zi…”

Cei care nu se conformează, începând de miercuri, 1 decembrie, riscă amenzi cuprinse între 8.000 – 10.000 lei.

Contribuabilii care vor achiziționa case de marcat după 1 decembrie 2021, se vor conecta la data instalării.

Excepție fac comercianții care utilizează aceste case de marcat în zone fără acoperire în privința comunicațiilor electronice. Aceștia vor trebui să transmită o declarație (Formularul F4110), în format PDF cu XML atașat.

Lunar, ANAF va transmite prin SPV mesaje despre eventuale disfuncționalități privind fișierele transmise de casele de marcat.

Sursa: ANAF

Continue Reading

Actualitate

Programul autobuzele în minivacanţa de 1 Decembrie

Published

on

Autobuzele CT BUS vor circula în program de weekend, în minivacanţa de 1 Decembrie, cu prima cursă la ora 5.45 şi ultima cursă la 23.00.

Pentru buna desfăşurare a paradei de pe bulevardul Alexandru Lăpuşneanu, autobuzele de pe liniile 100, 100C, 44, 51 şi 14 vor avea traseul modificat miercuri, 1 decembrie. Între orele 9.00 şi 12.00 şi între orele 13.00 şi 14.00, mijloacele de transport în comun vor circula cu antemergător al Poliţiei Române, fără oprire, pe bulevardul Alexandru Lăpuşneanu, dinspre strada I.L. Caragiale spre bulevardul Tomis, iar, între orele 12.00 – 13.00, nu vor merge deloc.

Tonetele de bilete şi abonamente CT BUS de la Gară şi de la Baba Novac, Brotăcei, Bulevard, Cireşica, Dacia, Delfinariu, Eliberării, Tomis III, Km 4 – 5, Km 5, Magazinul Tomis, Piaţa CET, Poarta 6, Spital, Vamă vor funcţiona marţi, 30 noiembrie, între orele 7 şi 19.00, iar cele de la Km 4 – Bila, Poarta 1, Gară L 101 vize, Primăverii, între orele 9.00 şi 17.00.

Miercuri, 1 decembrie, doar chioşcul de la Gară, în dreptul staţiei 40-43, va avea program lung, între orele 7.00 şi 19.00, celelalte vor fi deschise între orele 7.00 şi 13.00.

Continue Reading

Actualitate

Programele Rabla Clasic, Rabla Plus şi Casa Eficientă Energetic, suspendate

Published

on

Administraţia Fondului pentru Mediu a decis suspendarea sesiunilor de înscriere în cadrul programelor Rabla Clasic, Rabla Plus şi Casa Eficientă Energetic. Motivul: eficientizarea liniilor de finanţare.

“Preocuparea continuă a Administraţiei Fondului pentru Mediu este de a îmbunătăţi programele de finanţare, astfel încât să fie asigurată creşterea succesului acestora, iar extinderea digitalizării mecanismelor de implementare şi adaptarea ghidurilor de finanţare la realităţile contemporane reprezintă instrumentele potrivite pentru atingerea obiectivelor scontate. În sensul celor expuse şi în vederea identificării elementelor care pot eficientiza derularea liniilor de finanţare din portofoliu, Administraţia Fondului pentru Mediu, în coordonarea Ministerului Mediului, Apelor şi Pădurilor, a luat decizia suspendării sesiunilor de înscriere în cadrul programelor, astfel: începând cu data de 3 decembrie 2021, se va suspenda sesiunea de înscriere în programele denumite generic Rabla şi Rabla Plus şi începând cu data de 15 decembrie 2021, se va suspenda sesiunea de înscriere în programul denumit generic Casa eficientă energetic”, se arată într-un comunicat transmis vineri de Administraţia Fondului pentru Mediu.

AFM anunţă că în perioada următoare va analiza modul de derulare al acestor programe şi, după caz, va elabora proiecte de modificare a ghidurilor de finanţare aferente, astfel încât, la reluarea sesiunilor, mecanismele de accesare a finanţării să fie mai simple şi să asigure o eficienţă sporită în utilizarea bugetelor alocate.

De asemenea, evaluarea evoluţiei acestor programe va fi realizată şi prin prisma disponibilităţilor financiare rezultate din sesiunile actuale, precum şi din perspectiva construcţiei bugetare pentru anul 2022, precizează sursa citată.

Toate informaţiile de care au nevoie românii vor fi publicate în curând pe site-urile AFM şi MMAP sau transmise prin intermediul mass-media.

Sursa: AFM

Continue Reading

Trending

Copyright © 2021 CityPressConstanta || citytvconstanta@gmail.com || 075.888.2222