Connect with us

Turism

Întâlnire la New York – Parteneriat Federaţia Patronatelor din Industria Ospitalitaţii din România (FPIOR) și misiunile economice ale României din S.U.A.

Published

on

La Consulatul General al României din New York, S.U.A., a avut loc o intâlnire de lucru intre Corina Martin, Secretar General FPIOR si Doamna Sarmiza Bumbaru, Ministru Consilier al  Biroului de Promovare Comercial-Economica din cadrul Consulatului General al României.

Corina Martin: ” In industria ospitalitătii din România stim bine că, din pacate, destinaţiile de vacanţă româneşti si România ca destinaţie internatională nu sunt promovate suficient in ţări ale lumii ce pot fi considerate emitenţi importanţi de turişti, mai ales dupa desfiinţarea Birourilor de Turism ale Romaniei din strainatate.

De aceea, in Federaţia noastră si in Organizaţiile de Management al Destinaţiilor in care ne implicăm, am decis sa ne indreptăm catre misiunile economice ale României din ţările care ne interesează pentru a atrage turişti.

Din păcate, ştim că, de mult prea mulți ani, nu există materiale de promovare in limbi de circulaţie internaţională, care să ajungă la Ambasadele României.

Solicităm recent infiinţatei Agenții Române pentru Investiţii si Comerţ – care se află in directa subordonare a Secretariatului General al Guvernului, ca, printr-un Protocol care sa fie semnat cu Ministerul Antreprenoriatului si Turismului si cu Federaţiile naţionale din turism, să se stabilească ferm că, la fiecare Eveniment internaţional la care România participă, din orice sector economic, să existe obligatoriu şi un stand de informare si promovare turistică a României.

Oriunde suntem prezenţi, in lume, ca ţară, trebuie să ne prezentăm, mai intâi cine suntem, unde suntem si ce avem de oferit.

Pentru ca acest obiectiv sa devinā politicā naţională, va fi nevoie sa pregătim şi să expediem materiale de informare si promovare turistică către toate misiunile diplomatice ale României, iar Federaţia noastră se angajează ferm in aceasta direcţie

Multumesc oficial dnei Ministru Consilier Sarmiza Bumbaru si dlui Sabin Gabriel Poschina, Consul al Romaniei la New York, precum si Doamnei Simona Mihaela Florea – Consul al Romaniei la Miami, pentru larga deschidere manifestată si pentru succesul intâlnirii de azi, ce va reprezenta un excelent ínceput al colaborării in promovarea turistică a României în SUA, prin misiunile diplomatice ale României nu doar din New York, ci şi din Miami, Chicago si Los Angeles.

Turism

Vouchere de vacanță, și în 2023

Published

on

Vești bune pentru românii care doresc să își planifice un sejur în 2023. Ministerul Finanțelor a dat undă verde și anul acesta pentru acordarea voucherelor de vacanță. Valoarea acestor tichete rămâne, în cazul bugetarilor, tot de 1.450 lei, ca și în anul anterior.

În ultimii ani, voucherele de vacanță au reprezentat o adevărată mană cerească pentru turismul românesc. Astfel, acordarea acestor tichete în valoare de 1.450 lei/persoană este privită cu ochi buni de către reprezentanții din turism și industria HORECA.

“Românii vor fi cei care câștigă, alături de stat, cel care va încasa taxe și impozite, atât din emitere câr și din consumarea de servicii, iar angajatorii se vor bucura de angajați care au fost în vacanțe și vor fi mai fericiți, iar angajații sunt cei care vor putea să călătorească în România.”, declară CRISTIAN BĂRHĂLESCU, manager agenție de turism

Voucherele de vacanță au o perioadă de valabilitate de un an de la data alimentării suportului electronic, fără a se înțelege că aceasta este perioada de valabilitate a suportului electronic.

„Instituțiile publice, astfel cum sunt definite la art. 2 alin. (1) pct. 30 din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare, şi la art. 2 alin. (1) pct. 39 din Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare, indiferent de sistemul de finanţare şi de subordonare, inclusiv activităţile finanţate integral din venituri proprii, înfiinţate pe lângă instituţiile publice, acordă, anual, în perioada 1 ianuarie 2019 – 31 decembrie 2026, vouchere de vacanţă în cuantum de 1.450 lei pentru un salariat”, a transmis Ministerul Finanțelor.

De altfel, cei care vor accesa aceste tichete trebuie să știe că voucherele de vacanță nu sunt transmisibile şi nu pot fi vândute. Pot fi folosite doar de către titular, pe baza actului de identitate.

Continue Reading

Turism

Produsele tradiționale românești precum plăcinta dobrogeană și salata de icre de Tulcea, promovate la Berlin

Published

on

Secretarul de stat Sorin Moise va participa la deschiderea oficială a celei de-a 87-a ediții a expoziției „Săptămâna Verde 2023” (Grüne Woche), ce se va desfășura în perioada 20-29 ianuarie 2023, la Berlin, Germania, în cadrul căruia experți din MADR vor promova produsele agroalimentare românești recunoscute la nivel național și europeană.
MADR va oferi spre degustare mostre din produse înregistrate pe scheme de calitate europene, respectiv Magiun de prune Topoloveni – IGP, Salam de Sibiu –IGP, Telemea de Ibăneşti – DOP, Novac afumat din Ţara Bârsei –IGP, Scrumbie de Dunăre afumată – IGP, Cârnaţi de Pleşcoi – IGP, Telemea de Sibiu – IGP, Caşcaval de Săveni – IGP, Salată cu icre de știucă de Tulcea – IGP, Salată tradițională cu icre de crap – STG și produse care urmează a fi înregistrate la nivel european: Plăcintă dobrogeană – IGP, Sardeluță marinată – STG, Salinate de Turda (ceafă, cotlet, piept de porc și pulpă de porc)- IGP.
De asemenea, la ediția din 2023 a expoziției „Săptămâna Verde” de la Berlin se vor regăsi peste 60 de preparate din cele aproximativ 700 înregistrate în Registrul Național al Produselor Tradiționale, cum ar fi: sloi/tocan de oaie, brânză de burduf în coajă de brad de la Bran, păstrăv afumat în cobză de brad de la Suceava, cașcaval Brădet, prune afumate de Vrancea, care au potențial de înregistrare pe sisteme de calitate europene.
Din categoria băuturilor spirtoase cu Indicație Geografică vor fi promovate: Pălinca din județele Satu Mare și Maramureș, Țuica Zetea de Medieșu Auriu, județul Satu Mare și Țuică și Rachiu Sordony de Horezu, din Vâlcea, ce urmează etapele înregistrării europene.
Membrii Federației Naționale a Producătorilor de Produse Tradiționale vor participa la eveniment cu produse tradiționale și materiale promoționale aferente, din județele: Argeș, Bihor, Botoșani, Brașov, Cluj, Gorj, Hunedoara, Satu Mare, Tulcea, Vâlcea și Vaslui.
Totodată, patronatele și federațiile din sectorul industriei alimentare vor fi prezente cu produse ale companiilor cu potențial de export din județele Buzău, Constanța, Vâlcea, Suceava, Tulcea și vor expune în cadrul standului MADR produse de patiserie și panificație, carne, lactate, procesare legume-fructe.
Sortimente de vin alb, roze și roșu, mere de Voinești, diverse sortimente de miere și uleiuri presate la rece din județele Giurgiu și Alba, dar și produse ecologice precum gemuri, dulcețuri, sucuri și siropuri vor fi prezentate și degustate la standul MADR.
Expoziția „Săptămâna Verde 2023” reprezintă atât o platformă de afaceri, cât și un festival al tradițiilor gastronomice și folclorice cu impact mediatic de anvergură în Europa, cât și pe plan mondial. În plus, acest eveniment constituie o oportunitate pentru dezbaterea unor probleme de actualitate, cum ar fi: protecția climei, economia circulară, conservarea resurselor și utilizarea durabilă a terenurilor.

Continue Reading

Turism

2023 va fi anul turismului organizat! Agențiile de turism din toată lumea oferă cele mai eficiente soluții de călătorie

Published

on

Studiul anual al Consiliului Mondial al Turismului și Călătoriilor – World Travel & Tourism Council (WTTC) arată că sectorul ”Călătorii și Turism” nu numai că reprezintă peste 10% din PIB-ul global, ci și unul din zece locuri de muncă de pe planetă și unul din patru noi locuri de muncă create la nivel global în ultimii cinci ani.

Agențiile de turism au un mare atu: toate pachetele de servicii de călătorie oferite sunt garantate împotriva insolvenței – adică toți banii achitați în avans sunt asigurați, ceea ce nu se întâmplă în cazul în care, de exemplu, s-a achiziționat un bilet de avion de pe o platformă online ori direct de pe site-ul companiei și s-a făcut o rezervare hotelieră direct la prestator ori printr-o altă platformă. În cazul oricărui eveniment nedorit, imprevizibil, agenția oferă (sau e obligată să ofere) consultanță și soluții. În cazul rezervărilor “pe cont propriu” toate riscurile de neconformare sunt preluate și asumate de călător.

În astfel de vremuri, oamenii simt nevoia mai mult ca oricând de o ”umbrelă”, de un sprijin. Această ”umbrelă” putând însemna cineva care să aibă grijă de tine iar acela poate fi angajatorul, consultantul, medicul, avocatul etc. Agentul de turism este consultant, oferă soluții, variante, opțiuni. Agenţiile de turism nu mai sunt privite de mult timp, în toată lumea, de către hotelieri sau de către companiile aeriene, drept revânzători sau comisionari, ci sunt văzute drept parteneri. Care pot şi au dreptul să creeze pachete turistice, să ofere cât mai multe opţiuni avantajoase clientului final. Consultantul în turism îți oferă cele mai bune și mai eficiente variante și îți scutește timpul de căutare. Plus că agențiile de turism potnegocia tarife mai bune. Din păcate, acest lucru încă nu este înțeles de mulți. Cei doi ani de pandemie au reorientat turiștii către agențiile de turism, care identifică soluții în cazul unor probleme apărute din motive independente de voința turistului.

Iată care sunt atuurile agențiilor de turism:

1.Organizează pachete turistice cu curse charter, atât cu avionul, cât și cu autocarul, pentru destinații de vacanță precum Turcia, Grecia, Bulgaria, Egipt, Malta, Cipru, Spania dar și pentru destinații exotice precum Zanzibar, Maldive sau Republica Dominicană. Agențiile asigură un rulaj mare pentru partenerii din aceste destinații și astfel pot beneficia de tarife imbatabile. Dacă ar dori să-și reserve pe cont propriu vacanțele către aceste destinații, un turist va achita cu până la 50% mai mult și, în plus, va trebui să-și asigure transportul, transferurile și cazarea separat.

2. Ofertele tip early booking, care sunt apanajul agențiilor de turism, în parteneriat cu hotelierii și touroperatorii de la destinație. Aceste oferte au fost lansate pentru sezonul estival 2023 începând cu luna octombrie, iar până la 31 ianuarie există cele mai mari praguri de reduceri, care pot ajunge până la 40%, în funcție de hotel și de destinație.
Campaniile de reduceri continuă apoi și următoarele 2 luni, chiar dacă reducerile sunt ceva mai mici. Deja, rezervările pentru oferte tip early booking din octombrie până în prezent au crescut cu 35% față de aceeași perioadă a anului precedent, ceea ce indică dorința turiștilor români de a călători și o mai mare predictibilitate. Cine rezervă pachete turistice early booking are garanția hotelului dorit, perioadei dorite și, firește, a destinației dorite. De asemenea, early booking acoperă majorările de tarife cauzate de rata inflației și de creșterea prețurilor la multe utilități și bunuri de larg consum, fenomen întâlnit în toată lumea.

3. Un agent de turism profesionist este consultant de turism, vă oferă întotdeauna soluţii şi alternative. Acesta merită respectat din toate punctele de vedere. Are un volum de muncă de multe ori enorm, dacă agenţia are “vad” şi vizitatori mulţi. Agentul de turism se numără printre puţinii consultanţi neplătiţi de către public, care trăiesc doar din salariile şi comisioanele oferite de angajator. Mai precis, dacă un potential turist primește informații de la agentul de turism fără a achiziționa un pachet turistic, nu va plăti nimic pentru acest serviciu. În SUA și în anumite state din Europa occidentală, există o taxă pentru consultanță, deci pentru obținerea informațiilor de călătorie.

4. Siguranța transportului aerian. Agențiile s-au străduit mereu să reruteze clienții lor respectiv să le recupereze banii în cazul anulărilor sau întârzierilor unor curse aeriene. De altfe, este obligația lor, desi ideal ar fi un Fond de garantare pentru companiile aeriene, așa cum există în Danemarca și în alte câteva state europene. ANAT a solicitat crearea unui asemenea fond pentru România iar proiectul este în lucru. În general agențiile de turism lucrează cu companii aeriene de linie / naționale, care sunt membre ale unor alianțe internaționale sau închiriază avioane în regim charter pentru propriile destinații operate.

5. Agenții de turism sunt dedicați și își fac munca cu pasiune. Dacă navigarea în lumea regulilor companiilor aeriene, a vizelor, a operatorilor de turism, a transfrontalierelor, a sezonului în schimbare, a măsurilor de precauție pentru sănătate și a vizelor era dificilă înainte, lucrurile sunt pe cale să devină mult mai complicate pentru călători după COVID-19. Tocmai de aceea este bine să aveți un expert în călătorii cu cunoștințe, alături de dumneavoastră pentru toate aspectele legate de călătorie. În repetate rânduri, agenții de turism dovedesc a avea rezistență, cunoștințe, pasiune de a învăța continuu și o concentrare impecabilă asupra clienților pentru a le transforma visele
de călătorie în realitate.

6. Aveți la îndemână un contact personal, uman. Un consultant care vă poate oferi informații și soluții oricând
Nu este frumos când cineva știe cu adevărat numele tău și vrea să audă de ce și unde vrei să mergi și ce ai dori să faci, să experimentezi? Apelând la un agent, ar trebui să te simți special și auzit. Agentul de turism poate înțelege mai bine lucrurile care vă plac și vă poate oferi recomandări personalizate și sfaturi interne, pentru a vă face călătoria și mai memorabilă. De asemenea, ar trebui să vă ofere încrederea de a ști că vacanța este în mâinile persoanei potrivite.

7. Pregătire și planificare
Călătorii pot economisi timp prețios și pot avea încredere că planurile lor de călătorie se vor desfășura fără probleme, deoarece călătoria este planificată de un expert. Ai nevoie de viză? Nu îți face griji, agentul de turism deja știe ce trebuie să faci. Nu ai idee ce se întâmplă cu cerințele pentru pașapoartele digitale? Vrei să te oprești într-un loc în care nu ai mai fost niciodată? Agentul se va ocupa.

Dacă există ceva neprevăzut care se întâmplă în călătoria ta (cum ar fi cenușa vulcanică în Bali sau închiderea granițelor, de exemplu), poți fi liniștit că agentul de turism va fi la îndemână pentru a te ajuta să rezolvi planurile alternative pentru tine. Puteți considera un agent de turism drept un factor suplimentar (și crucial) al poliței de asigurare și însoțitorul vostru de călătorie invizibil, dar necesar. Agenția de turism îți crează un pachet turistic complex și îți poate asigura toate serviciile necesare, inclusiv transferuri sau excursii opționale.

8. Agențiile de turism NU sunt mai scumpe decât ce obțineți online Agenții de turism nu activează în industrie pentru a se îmbogăți, ci pentru pasiune. Da, desigur, mai trebuie să își câștige existența, dar trăiesc pentru călătorii lor și vor să se asigure că turiștii experimentează exact ceea ce își doresc de la călătoria lor. În spatele unei agenții de turism există un sediu sau mai multe de cele mai multe ori închiriate dar și personal cu know how, experiență și clienți mulțumiți, care au ce povesti. Apelând la un profesionist în turism, vi se vor oferi experiențe de călătorie unice despre care poate nici măcar nu știați dacă ați fi rezervat online. Agenții de turism sunt adesea la curent cu oferte exclusive și tarife speciale pe care alții nu le pot accesa.

9. Atenția la detalii
În timp ce călătoriile ar putea părea ușor de rezervat la prima vedere, opusul poate fi adesea adevărat odată ce treceți de doar rezervarea unui simplu zbor undeva. Ultimul lucru pe care îl dorești ca turist este să vii la hotelul tău din oraș după un zbor lung peste noapte, să ți se spună că check-in-ul se deschide în 5 ore, la 8 dimineața. Acesta este timpul tău prețios de vacanță și nu ai niciun minut de pierdut. Din fericire, pentru că ai apelat la un agent de turism, acesta v-a rezervat într-un hotel cu check-in 24 de ore și vei fi dus imediat în camera ta gata pentru o noapte de somn odihnitor la sosire înainte de a începe explorarea destinației. Sau dacă la hotelul de la destinație este ”overbooking”, deci toate camerele sunt ocupate desi există rezervare efectuată, situație rar întâlnită dar posibilă, agentul de turism vă va găsi rapid un alt hotel cel puțin de aceeași calitate, urmând ca agenția să se compenseze ulterior cu hotelul în cauză. Acestea sunt doar câteva exemple.

10. Agenții de turism cunosc destinațiile recomandate
Majoritatea hotelurilor din ofertele agențiilor de turism au fost vizitate de către agenții tăi sau măcar de către reprezentanții agențiilor touroperatoare / partenere. Un agent de turism va ști să-ți spună care sunt atât avantajele, cât și dezavantajele unei regiuni, unei stațiuni, unei structuri de cazare. De exemplu, un agent de turism nu va trimite o familie cu copii la un hotel dedicat tinerilor iubitori de petreceri și de program prelungit și va ține cont mereu de specificul clientului.

Site-urile oferă de multe ori fotografii atractive, așa cum este firesc din punct de vedere commercial însă consultantul în turism îți va spune propriile impresii sau impresiile aflate de la parteneri de încredere. Pentru că este simplu – un client dezamăgit înseamnă un minus pentru o agenție, care preferă să fie sinceră și directă cu turiștii ei.

Asociația Națională a Agențiilor de Turism (ANAT) estimează o creștere a cererii turistice pentru 2023, atât pentru outgoing și turism intern, cât și pentru incoming, în cazul în care nu vor interveni alți factori externi. Turiștii români sunt atenți la cheltuieli însă doresc mai mult ca oricând să călătorească din nou. Rezervările early booking i-au ajutat să scoată mai puțini bani din buzunar și să-și ajusteze bugetele. Turiștii conștientizează că printr-o agenție de turism economisesc timp, bani și evită alte costuri ascunse. Plus că întotdeauna va exista un consultant care îți va răspunde la telefon, atât la bine, cât și la rău. Alături de turiștii care trebuie să fie mulțumiți, agențiile de turism reprezintă parteneri eficienți și de încredere pentru hotelieri și alte structuri de cazare, pentru companii aeriene, companii de croaziere și alte firme transportatoare, pentru ghizii de turism precum și pentru alte companii din domeniul turismului sau din domeniile conexe, precum sunt parcurile de distracție și de aventură, asigurându-le acestora clienți și, firește, un rulaj bun. De asemenea, agențiile de turism au un rol vital în atragerea turiștilor străini, deci în domeniul incoming-ului.

Continue Reading

Turism

Rezervarile early booking arata ca 2023 va fi un an record pentru litoralurile romanesc si bulgaresc

Published

on

IRI Travel, principalul touroperator specializat atât pe litoralul bulgăresc, cât și pe cel românesc, anunță lansarea în forță a ofertelor tip early booking pentru sezonul estival 2023, sub genericul ”Vacanță la Marea Neagră”.

Sezonul estival 2023 aduce pentru litoralurile românesc și bulgăresc reduceri early booking de până la 50%, avansuri mici de maxim 10% și diferență de 90% cu 10 zile înainte de intrare la cazare. Astfel turiștii beneficiază de reducerile maxime de early booking însă nu riscă nimic, deoarece avansul este rambursabil. Efortul financiar al acestora este minim pentru că vor achita diferența de bani în cazul vacanțelor de vară abia peste 6-7 luni.

IRI Travel si agențiile partenere din toată țara se așteaptă ca din 3 ianuarie rezervările să crească exponențial și datorită menținerii unor reduceri de early booking maximale pe toată luna ianuarie

”Ultimul trimestru din 2022 ne-a arătat o creștere substanțială a rezervărilor tip early booking atât pentru litoralul românesc, cât și pentru cel bulgăresc, cu circa 40% față de aceeași perioadă a anului precedent. 2023 pare un an mult mai stabil și predictibil față de anii precedenți, unica temere a turiștilor fiind cea financiară. Tocmai de aceea, turiștii preferă reducerile early booking, care le salvează bugetele și pot acoperi eventualele scumpiri sau rata inflației. Avem un litoral al Mării Negre, împărțit între două țări. Dacă reunim ambele părți, această rivieră reprezintă destinația de bază a românilor, ca număr de turiști. Există prețuri pentru toate buzunarele. Dacă Bulgaria stă excelent la capitolul hotelurilor în regim all inclusive, mă bucură că și pe litoralul românesc sunt, la ora actuală, aproape 40 de hoteluri cu astfel de servicii. Pe ambele litoraluri am constatat că au fost făcute în continuare investiții noi, în modernizări sau în hoteluri noi”, declară Lucian Bădîrcea, CEO IRI Travel.

Marea majoritate a turiștilor români aleg hoteluri de la 3 stele în sus, în Bulgaria optând în special pentru servicii all inclusive, dar cu o tendință în creștere în acest sens și în țara noastră. Cele mai solicitate sunt, la ora actuală, pe ambele litoraluri, hotelurile de 4 și 3 stele, ambele categorii cu o pondere de 50% din total, urmate de hotelurile de 5 stele, cu o pondere de 40%.

Iată exemple de oferte (cu reducerile early booking aplicate) pentru ambele litoraluri, pentru un sejur de 5 nopți, perioada 1-6 iunie 2023:

Bulgaria

Balchik
Hotel 3*, tarif 102 euro/persoană/sejur, mic dejun
Hotel 4*, tarif 109 euro/persoană/sejur, mic dejun

Albena
Hotel 3*, tarif 118 euro/persoană/sejur, all inclusive
Hotel 4*, tarif 139 euro/persoană/sejur, all inclusive
Hotel 5*, tarif 327 euro/persoană/sejur, demipensiune
Nisipurile de Aur
Hotel 3*, tarif 110 euro/persoană/sejur, all inclusive
Hotel 4*, tarif 115 euro/persoană/sejur, all inclusive
Hotel 5*, tarif 263 euro/persoană/sejur, demipensiune
Obzor

Hotel 3*, tarif 137 euro/persoană/sejur, all inclusive
Hotel 4*, tarif 167euro/persoană/sejur, all inclusive
Hotel 5*, tarif 624 euro/persoană/sejur, ultra all inclusive
Sunny Beach
Hotel 3*, tarif 104 euro/persoană/sejur, all inclusive
Hotel 4*, tarif 108 euro/persoană/sejur, demipensiune
Hotel 5*, tarif 167 euro/persoană/sejur, all inclusive

Duni
Hotel 4*, tarif 259 euro/persoană/sejur, all inclusive
Hotel 5*, tarif 333 euro/persoană/sejur, all inclusive
Pomorie
Hotel 3*, tarif 113 euro/persoană/sejur, mic dejun
Hotel 4*, tarif 133 euro/persoană/sejur, mic dejun
Hotel 5*, tarif 435 euro/persoană/sejur, ultra all inclusive
Mamaia
Hotel 3*, tarif 383 lei/persoană/sejur, mic dejun
Hotel 4*, tarif 483 lei/persoană/sejur, mic dejun

Hotel 5*, tarif 1518 lei/persoană/sejur, demipensiune
Eforie Nord
Hotel 3*, tarif 392 lei/persoană/sejur, mic dejun
Hotel 4*, tarif 550 lei/persoană/sejur, mic dejun
Eforie Sud
Hotel 3*, tarif 540 lei/persoană/sejur, mic dejun

Costinești
Hotel 3*, tarif 566 lei/persoană/sejur, mic dejun
Neptun
Hotel 3*, tarif 275 lei/persoană/sejur, mic dejun
Hotel 4*, tarif 480 lei/persoană/sejur, mic dejun
Olimp
Hotel 3*, tarif 747 lei/persoană/sejur, mic dejun
Hotel 4*, tarif 1166 lei/persoană/sejur, demipensiune
Venus
Hotel 3*, tarif 437 lei/persoană/sejur, mic dejun
Hotel 4*, tarif 518 lei/persoană/sejur, mic dejun

Jupiter
Hotel 3*, tarif 270 lei/persoană/sejur, mic dejun
Saturn
Hotel 3*, tarif 416 lei/persoană/sejur, mic dejun
Cap Aurora
Hotel 3*, tarif 757lei/persoană/sejur, mic dejun
Mangalia
Hotel 3*, tarif 1186 lei/persoană/sejur, mic dejun

Continue Reading

Trending

Copyright © 2022 CityPressConstanta || citytvconstanta@gmail.com || 075.888.2222