Connect with us

Actualitate

Concurs LOGO Mamaia, la final!

Published

on

Impact, originalitate, exprimarea brandului și portabilitate. Sunt cele patru ingrediente care i-au adus finalistului Andrei Pașa onoarea de a câștiga concursul pentru logo-ul stațiunii Mamaia. Propunerea lui de logo a avut scorul cel mai mare, în urma votului juriului acordat celor 3 propuneri finaliste. După o competiție strânsă, stațiunea Mamaia va avea în curând o nouă identitate vizuală.

Potrivit regulamentului concursului, anunțat public la începutul competiției, propunerea câștigătoare va fi remunerată suplimentar, pentru realizarea manualului de brand. Rezultatele finale în privința celor 3 propuneri finaliste vor fi anunțate astăzi pe site-ul www.concurslogomamaia.ro.

Andrei Pașa – varianta câștigătoare logo – “Am primit cu entuziasm vestea cea mare – conceptul meu va fi parte din identitatea celei mai cunoscute stațiuni din România! Acest concurs a devenit o ocazie unică, fiind o platformă de expunere a talentului în domeniul designului grafic. Sunt mândru să pot pune umărul creativ la construirea unei povești de succes în turismul românesc. Mulțumesc pentru încredere!”

Între participanții în dezbaterea propunerii câștigătoare din partea juriului au fost Mihai Coliban – Director de Creație și Design la Hey Punk! (UK), Alex Icodin – Designer de brand si profesor de design si arte vizuale, Mihai Bârsan – Expert marketing, Președintele Consiliului de Brand Turistic Național, Fondator Destinația Anului și Felix Tătaru – Expert comunicare, Președinte Institutul pentru Orașe Vizionare, Membru in Consiliul de Brand Turistic Național și George Măndilă – Președinte, OMD Mamaia Constanța.

Am ales, împreună cu oamenii din juriu, o identitate care zice foarte bine ce e Mamaia de acum și ce va fi niște decenii de acum încolo. Mereu jună dar și cu riduri demne, cu o poveste la fiecare colț de terasă, cu multe fuste dar cu pantofi de lux, cu glume porcoase, dar zise cu-n Cărtărescu în poșetă. Că o iubești de mori sau o urăști cu pasiune, nu te lasă indiferent. Mamaia nu e St. Tropez, nici Cannes, nici Ibiza. E un loc cu suflet, cu zvâc, cu multe straturi si nuanțe, unde fiecare, că vine cu iubita, gașca sau familionul, găsește un colțisor doar pentru el. Designerul câștigător nu a putut acoperi tot ce e Mamaia într-un logo, dar i-a prins bine esența: un loc cu poftă de viață și o puzderie de culori, cu intrigă și multe bătăi de inimă pe minut” a declarant Mihai Coliban – Director de Creatie și Design la Hey Punk! (UK).

Reprezentanții Organizației de Management al Destinației Mamaia Constanța spun că a fost o dezbatere destul de lungă și detaliată pentru cele 3 propuneri.

“Începem sezonul cu o imagine fresh, colorată, care reprezintă spiritul avangardist al stațiunii, explozia de tinerețe și de distracție. Nu întâmplător, suntem polul distracției de pe litoralul românesc! În zilele următoare, în urma ultimului feedback autorul propunerii câștigătoare va rafina în detaliu această variantă, va asocia un slogan și va crea manualul de identitate vizuală, unde vor fi incluse foarte multe variante și declinări. Într-o viitoare comunicare publică vom prezenta întregul manual, varianta finisată a logo-ului și sloganul”, a precizat George Măndilă – Președinte Organizația de Management al Destinației Mamaia Constanța.

Juriul a ales varianta MAMA!A, ca fiind câștigătoare conform criteriilor din brief: impact (40%) – cât de mult atrage atenția și cât de original este;  exprimarea brandului (40%) – cât de bine exprimă poziționarea și cât de bine exprimă personalitatea plină de viață, dar totuși elegantă pe care o merită Mamaia; portabilitate (20%) – cât de ușor se poate declina pe diverse materiale și cât este de rezistent în timp (“timeless”).

“Am avut trei propuneri finaliste foarte bune. Nu e o întâmplare că din foarte multele propuneri primite pe parcursul procesului s-au “cernut” trei de la profesioniști experimentați, cu portofolii pe bune – până la urmă profesionalismul își spune cuvântul. Ultima dezbatere pentru alegerea câștigătorului a fost poate cea mai dificilă, pentru că propunerile scorau sus pe cele 3 criterii (impact, potrivire cu strategia si versatilitate). În cele din urmă, propunerea aleasă a fost cea pe care am simțit-o împreună ca fiind cea mai curajoasă și cu un impact potențial mai mare. Semnul exclamării, elementul-cheie din propunere este un simbol puternic pentru “starea de distracție” pe care Mamaia o propune turiștilor de toate vârstele”, a precizat Mihai Bârsan – Expert marketing, Președintele Consiliului de Brand Turistic Național, Fondator Destinația Anului.

Ca avantaj în departajarea câștigătorului, logo-ul MAMA!A a folosit semnului exclamării ca un brand icon, împreună cu dispunerea neortodoxă a literelor, alegerea fontului și a culorilor, ambele venind cu un aer surprinzător, proaspăt, care atrage atenția imediat.

Personal cred că varianta câștigătoare a convins în primul rând clientul, dar și organizatorul prin apropierea de brief, partea de distracție tinerească, dar și diferențierea față de restul prin alegerea riscantă a unui scris simplu, dar compus interesant și jucăuș, fără un simbol atașat suplimentar. Să iei un caracter de literă și să faci o lume din el, ține și de curaj dar și de simplificare. Cu toții au dovedit că se poate face design și în condiții mai grele: timp scurt, brief mai larg și neîncredere. Dezbaterea despre logo în general continuă, și pentru un public mai larg, dar și cu oameni din domeniu, care au un cuvânt de spus. Procesul merge mai departe bineînțeles cu declinarea logoului, a manualului de brand concentrat pe punctele de contact ale stațiunii Mamaia, voi acorda sprijinul meu organizatorilor și designerului câștigător în acest demers”, a susținut Alex Icodin, Designer de brand și profesor de design & arte vizuale în cadrul Școlii Naționale de Studii Politice și Administrative, București.

Reprezentanții juriului spun că, toate propunerile finaliste au fost orientate pe distracție pentru toate vârstele, iar alegerea finală a mers pe o direcție autentică și modernă a stațiunii Mamaia. În continuare se va lucra alături de câștigător, ca parte din manualul de brand. Toate cele cei propuneri finaliste vor intra în proprietatea Organizației de Management al Destinației Mamaia Constanța.

Câștigătorul concursului – Andrei Pașa este născut în Târgu-Mureș și are 49 de ani.

Și-a început cariera la un mic studio de advertising din oraș, apoi la Agora Media, editură în domeniul IT (editor al revistelor PC Magazine și NET Report). Din 2005 lucrează ca freelancer, activând atât pe piața occidentală, cât și pe cea internă. Majoritatea proiectelor în care a fost implicat sunt în domeniul brandingului și identității vizuale, cu obișnuitele declinări în diverse medii – web, print sau social media. Este interesat de tot ce ține de vizual, fotograf pasionat de digital, călător curios cu fiecare ocazie și ciclist de weekend.

Organizația de Management al Destinației Mamaia-Constanța a fost înființată printr-o asociere între Primăria Municipiului Constanța și trei patronate din turism, cu scopul de a gestiona activitățile de promovare și management turistic pentru stațiunea Mamaia și municipiul Constanța. Pe parcursul sezonului estival 2023, asociația a organizat și a susținut desfășurarea mai multor evenimente, care s-au bucurat de participarea câtorva zeci de mii de turiști și constănțeni.

Actualitate

Două spectacole ale Teatrului de Stat Constanța în selecția Festivalului Național de Teatru 2024

Published

on

Astăzi a fost anunțată selecția de spectacole a Festivalului Național de Teatru 2024, ediția cu numărul 34, iar Teatrul de Stat Constanța va fi prezent în festival cu două spectacole: „10 LUCRURI PE CARE LE-AM PIERDUT LA FESTIVALUL MAMAIA” de Gabriel Sandu, regia Elena Morar și Gabriel Sandu și „A DOUĂSPREZECEA NOAPTE” de William Shakespeare, regia Andrei Șerban.

Echipa curatorială a festivalului este formată din cronicarii teatrali Mihaela Michailov, Călin Ciobotari și Ionuț Sociu, care au vizionat peste 250 de spectacole din România, Republica Moldova, Austria, Belgia, Elveția, Franța, Germania, Irlanda, Polonia, Portugalia și Serbia. 31 de spectacole din România au fost selectate în FNT 2024 și cinci spectacole sunt invitate din străinătate.

Este al patrulea an consecutiv în care Teatrul de Stat Constanța își demonstrează relevanța în  contextul teatral românesc contemporan inclusiv prin prezența în Festivalul Național de Teatru, cel mai important eveniment al breslei. În 2023 a fost selectat spectacolul „Seaside Stories” în regia lui Radu Afrim, în 2022 – „8 tați”, regia Irisz Kovacs și în 2021 – „Doi tineri din Verona”, regia Alexandru Mâzgăreanu.

Festivalul Național de Teatru este un program permanent al UNITER, inițiat în anul 1990 și finanțat de Ministerul Culturii și Primăria municipiului București. Ediția 34 se va desfășura în perioada 18 – 27 octombrie 2024, în capitală.

10 LUCRURI PE CARE LE-AM PIERDUT LA FESTIVALUL MAMAIA

de Gabriel Sandu

Regia: Elena Morar și Gabriel Sandu

Scenografia, video, lighting design: Miruna Croitoru

Sound design și adaptare muzicală: Alexandru Neș

Coregrafie: Stela Cocârlea

Pregătire muzicală: Inga Postolache

Asistență scenografie: Nicoleta Ivan

DISTRIBUȚIA: Mirela Pană, Liliana Cazan, Ramona Niculae, Dana Dumitrescu, Ecaterina Lupu, Luiza Martinescu, Cristiana Luca, Lucian Iftime, Ștefan Mihai, Theodor Șoptelea Florin Aioane, Laura Iordan.

A DOUĂSPREZECEA NOAPTE

de William Shakespeare

Adaptare de Daniela Dima și Andrei Șerban

Regia: Andrei Șerban

Regizor asociat: Daniela Dima

Scenografia: Carmencita Brojboiu

Lighting design: Cristian Niculescu

DISTRIBUȚIA: Andrei Bibire, Cristiana Luca, Theodor Șoptelea/ Vlad Lință, Iulian Enache, Mihaela Velicu, Liviu Manolache, Ecaterina Lupu, Cătălin Bucur, Marian Adochiței, Ștefan Mihai, Alina Manțu, Georgiana Mazilescu, Florentin Roman.

Continue Reading

Actualitate

Anunț important pentru călători: o stație a fost mutată

Published

on

Stația Parcul Tăbăcărie de pe Linia 102, în direcția Delfinariu, a fost mutată cu aproximativ 50 de metri spre strada Primăverii.

„Deoarece adăpostul de călători a rămas deocamdată în vechea locație a stației, le recomandăm călătorilor să aștepte autobuzul în zona unde a fost realizat marcajul pentru stație și unde se află caseta albastră cu sigla CT BUS”, au transmis reprezentanții CT BUS.

Continue Reading

Actualitate

„Constanța Coffee Break”, continuă

Published

on

Bulevardul Tomis redevine și în acest weekend locul preferat al constănțenilor și turiștilor, care pot să redescopere frumusețea arhitecturală a orașului și se pot bucura de momente de inspirație și relaxare alături de cei dragi.

Ne plimbăm, facem sport, socializăm, ne răsfățăm cu o cafea sau ne răcorim cu o înghețată pe bulevardul Tomis, tronsonul cuprins între Capitol și Miga. Zona pietonală va fi cuprinsă de o atmosferă energizanță.

„Dacă vreti să faceți parte din această poveste frumoasă, vă invităm alături de noi! Artiștii, cluburile sportive sau ONG-urile, toți creatorii de frumos se pot adresa Direcției Organizare Evenimente din cadrul Primăriei Constanța, la numărul de telefon 0241485893 sau pe adresa de e-mail: evenimente@primaria-constanta.ro”, au transmis autoritățile.

Continue Reading

Actualitate

Acțiune de donare de sânge, la Năvodari

Published

on

Primăria Orașului Năvodari și Centrul Regional de Transfuzii Sanguine Constanța organizează o nouă acțiune de donare de sânge la Năvodari.

O echipă mobilă va fi prezentă, sâmbătă, 3 august, în intervalul orar 08.30-13.30, la Centrul de Zi pentru Copii și Persoane în Vârstă din cadrul Direcției Asistență Socială, Str. Sănătății, nr. 2 (lângă Taxe și Impozite). La acțiunea de donare din 3 august sunt așteptați atât locuitorii orașului Năvodari, precum și cei din localitățile învecinate, care doresc să îi ajute pe pacienții care au nevoie de tratament transfuzional.

Persoanele care vor efectua o donare completă vor beneficia de zi liberă de la locul de muncă în ziua donării, alocație de hrană sub forma unui card în valoare de 280 LEI, decontarea cheltuielilor de transport în ziua donării pentru cei care au domiciliul în altă localitate.

Pot dona sânge persoane cu vârsta cuprinsă între 18-65 ani, cu greutate peste 50 kg, care nu au suferit de hepatită virală de tip B sau C, tuberculoză, sifilis, malarie, infecție HiV, epilepsie, diabet zaharat insulino-dependent, boli de inimă, boli autoimune. Persoanele peste 50 de ani sunt rugate să prezinte adeverință medicală, eliberată de medicul de familie, care să ateste că nu suferă de nicio afecțiune care ar contraindica donarea de sânge. Toți donatorii de sânge sunt rugați să prezinte în ziua donării un act de identitate valabil.

Persoanele care doresc să doneze sânge sunt rugate să se programeze la numărul de telefon 0786.821.750, de luni-vineri, în intervalul orar 09.00-16.00.

Continue Reading

Trending

Copyright © 2022 CityPressConstanta || citytvconstanta@gmail.com || 075.888.2222