Connect with us

Turism

Cele mai vizitate oraşe în 2018

Published

on

V-aţi făcut planurile de vacanţă pentru 2019? Dacă mai staţi încă pe gânduri, atunci ar trebui să luaţi în considerare şi topul realizat de Global Destination Cities Index, care a stabilit care sunt cele mai vizitate oraşe din lume, în 2018. În realizarea acestui top s-au luat în calcul mai multe criterii. Printre acestea, numărul vizitatorilor care au sosit în acel oraş, numărul de zile petrecute în destinaţia aleasă, cât şi datele privind cheltuielile de călătorie şi suvenirurile cumpărate de turişti. Nu mai puţin de 162 de oraşe de pe întreg mapamondul au fost selectate pentru realizarea acestui clasament, iar noi vă prezentăm mai jos top 3 al celor mai vizitate oraşe din lume.

Locul 3 Paris, Franţa

Evident, dintr-un asemenea top select nu putea lipsi „oraşul luminilor”. Nu mai puţin de 17 milioane de turişti din întreaga lume au vizitat Parisul pe parcursul anului 2018. Totodată, capitala Franţei este una dintre cele mai scumpe capitale din lume, dovadă stă faptul că aici, turiştii au cheltuit, în medie, 301 dolari pe zi.

Locul 2 Londra, Marea Britanie

Peste 20 de milioane de turişi şi-au petrecut cel puţin un sejur, în 2018, în Londra. Obiectivele turistice pe care le oferă oraşul de pe Tamisa sunt cu adevarat deosebite, numeroase şi extrem de ofertante, aşa că pot reprezenta motivul pentru care turiştii aleg să îşi petreacă câteva zile de neuitat în capitala Marii Britanii.

Locul 1 Bangkok, Thailanda

Pentru al treilea an consecutiv, liderul acestui top este Bangkok. O veritabilă metropolă care, în ultimii ani, a devenit un pol al turismului la nivel mondial. Potrivit index-ului Global Destination Cities, 21,98 milioane de turişti din toate colţurile lumii au sosit în Bangkok, fie că şi-au petrecut întregul şejur în capitala Thailandei, fie că au plecat de aici în alte destinaţii mai exotice. Şi constănţenii, la fel ca majoritatea românilor, au prins gustul unor astfel de vacanţe, iar Thailanda şi implicit Bangkok-ul au reprezentat în 2018 destinaţii tot mai râvnite.

„Nu este deloc surprinzător acest top, ţinând cont că Thailanda reuşeşte să uimească în primul rând prin servicii, peisaje, amabilitate. De asemenea, foarte importantă este şi accesabilitatea; din toată lumea se poate merge către Thailanda la preţuri foarte bune, accesibile am putea spune.”, declară CRISTIAN BĂRHĂLESCU, manager-ul agenţiei ICAR Tours

Tarifele pentru un sejur în Thailanda diferă, desigur, în funcţie de numărul de zile şi de condiţiile de cazare alese şi pot începe de la 700-800 de euro/persoană.

sursa: Global Destination Cities Index

sursa foto: wikipedia.org, mandarinoriental.com, visitlondon.com, bangkok.com

Actualitate

Ana Aslan Health Spa Eforie Nord câștigă un prestigios premiu al industriei SPA din Europa

Published

on

Ana Aslan Health Spa a câștigat Special Jury Awards la categoria Spa Hotel în cadrul Galei Innovation SPA Awards – Asociația Europeană a SPA-urilor. Gala a avut loc în cadrul celui de al 25 -lea Congres anual al  European Spas Association (ESPA), care s-a desfășurat în Slovenia, la Toplice Moravske. Congresul reunește 20 de țări europene bogate în resurse naturale și care dispun de domeniul balnear și al turismului de sănătate. Anul acesta tema congresului s-a axat pe “Think Green”, ”Be active”, ”Stay Healthy”.

Ana Aslan Health Spa, parte din complexul Ana Hotels Europa Eforie Nord, a fost nominalizată pentru conceptul „Techirghiol Pool”. Deschis în 2018, Techirghiol Pool este un concept unic pe litoralul românesc. Atuurile sale? Piscina terapeutică de 136 mp are apă sărată încălzită și adusă direct din Lacul Techirghiol. Acesta are un design special și este amplasată într-o oază verde luxuriantă, complementară cu spațiile destinate terapiilor cu oncțiuni de nămol și căzilor cu apă sărată. Originalitatea conceptului vine din inovație. În mod obișnuit, procedură de oncțiune cu nămol se realizează în natură, pe malurile lacului Techirghiol, dar, la Ana Aslan Health Spa, această terapie unică a fost adusă în proximitatea spa-ului, adaptând conceptul la serviciile de 4 stele. S-a recreat astfel o mică parte a Lacului Techirghiol, oferind proceduri cu nămol rece, una din cele mai vechi metode de peloidoterapie, cunoscută și practicată în Egiptul antic.

Ne bucurăm că dupa 17 ani suntem apreciați pentru investițiile continue și serviciile oferite la Ana Hotels Europa. De această dată, la nivel european, premiul capătă o și mai mare semnificație în recunoașterea calității serviciilor combinate de leisure și spa, într-o stațiune la malul mării, puternic influențată de sezonalitate și de infrastructură. Această recunoaștere europeană, ca și cele primite în ultimii ani în România, ne-au făcut să ne dorim să fim tot mai performanți și să creștem valoarea și benefiile oferite clienților. Obiectivul? Să ne consoliăm poziţia de lider în domeniu, prin evoluție continuă, dezvoltând, inovând și concentrându-ne pe oferirea unor servicii de excelență prin munca în echipă și training permanent al terapeuților nostri .” a declarat Iuliana Tasie, Director General Ana Hotels Europa și Ana Aslan Health Spa.

ESPA (European Spas Asociation) a fost înființată în 1995 cu scopul de a susține industria SPA din Europa, oferind certificări ale calității, precum și consultanță legislativă pentru statele membre UE. Fiecare stat membru are un reprezentant în bord-ul de conducere. România este reprezentată în board-ul ESPA de către OPTBR prin Iuliana Tasie, Director General Ana Hotels Europa și Ana Aslan Health Spa, parte din grupul Ana Hotels.

Pentru România este o mare realizare să fie membră în cea mai cunoscută Asociație Europeană a Spa-urilor. Este o recunoaștere europeană și internațională a resurselor naturale existente aici, dar mai ales a actului medical și de sănătate prestat în stațiunile balneare unde sunt membrii OPTBR. Pentru toți membrii ESPA există permanent oportunități de stimulare a cercetării științifice, de marketing, promovând calitatea educației și serviciilor spa. O latură importantă a calității de membru ESPA vizează și activitatea permanentă a acesteia la Bruxelles, unde este membru în grupurile de lucru UE, fiind consultați în ceea ce privește cerințele emise de Parlamentul European în sectorul turismului de sănătate și nu numai.a completat Iuliana Tasie.

În anul 2022, echipa Ana Aslan Health Spa se va axa pe noutăți la capitolul servicii complementare tratamentului balnear, prin achiziționarea de noi echipamente performante, dar în același timp și pe noi servicii de wellness, estetică facială și corporală. Totodată. Spa-ul se va focusa pe dezvoltarea programelor de training profesional pentru terapeuți, dar și pentru sporirea abilităților de comunicare cu oaspeții, cu scopul de a genera starea de bine, mult dorită de cei care pășesc într-un SPA.

 

Continue Reading

Turism

“Turismul Românesc: Între impas și oportunitate” – Vâlcea poate ajunge în top 3 destinații turistice românești

Published

on

Deși se află pe poziția a șaptea în topul atracțiilor turistice, Vâlcea are potențial imens de dezvoltare, iar oficialii județului s-au angajat să ridice ștafeta și să poziționeze, pe viitor, zona pe locul 3 în topul destinațiilor turistice românești. Aflat la a treia dezbatere publică, proiectul „Turismul românesc: Între impas și oportunitate”,  a adunat împreună reprezentanții mediului de afaceri de la nivel local și național, pe cei ai administrației publice locale și județene, pentru a identifica soluții care să ofere zonei vizibilitate crescută și oportunități de transformare într-un pol turistic important al țării, beneficiind de turism tot timpul anului.

Prefectul Județului Vâlcea, Sebastian Fârtat, este de părere că o strategie de dezvoltare durabilă a județului ar poziționa zona în top trei atracții turistice din România. „În perioada pandemică, persoanele care au trecut prin boală au beneficiat de recuperarea medicală post COVID rapidă și eficientă cu ajutorul apelor termale, lucru care a sporit numărul de turiști. Beneficiile izvoarelor termale din zona Vâlcea trebuie recunoscute la nivel național, iar turismul balnear alături de cel religios, cultural și etnografic poate deveni un pilon de dezvoltare a zonei. Ne propunem, de asemenea, să creăm zona metropolitană a Vâlcei: Călimănești-Olănești-Ocnele Mari și să facilităm transportul turiștilor pentru a dezvolta o zonă de agrement și petrecere a timpului liber într-un mod cât mai plăcut”.

La rândul său, președintele Consiliului Județean Vâlcea, Constantin Rădulescu, a vorbit despre potențialul zonei și despre acțiunile pe care administrația locală le va întreprinde pentru a avea turism tot timpul anului. “Ne dorim ca printr-un efort comun să reușim să înființăm OMD –ul (Organizația de Management a Destinațiilor) care reprezintă un instrument eficient de promovare și gestionare integrală a unei destinații turistice. Printr-un parteneriat public-privat eficient putem dezvolta zona noastră pentru a avea turiști pe tot parcursul anului”, a concluzionat președintele CJ Vâlcea.

Primarul Municipiului Râmnicu Vâlcea, Mircia Gutău, a achiesat la ideea creării OMD-ului, în plus, crede că este impetuos ca agenții de turism din teritoriu, angajați ai Ministerului Economiei, Antreprenoriatului și Turismului să fie monitorizați și responsabilizați în funcție de rezultatele obținute în promovarea pe plan național a destinațiilor turistice. ,,Am aflat întâmplător de existența acestor persoane, trimiși de la nivel central, care trebuie să ajute, la nivel județean, fiecare zonă a țării să se promoveze”. Domnia sa a adus în discuție și problema forței de muncă din HORECA, cât și eforturile pe care autoritățile le fac pentru a păstra forța de muncă în zonă. “Lucrăm împreună cu mediul de afaceri să dezvoltăm învățământul dual și profesional și să păstrăm cât mai mulți tineri în zonă. Stimulăm antreprenorii din turism prin faptul că aceștia nu sunt obligați să plătească taxa de turist întrucât întelegem greutățile cu care se confruntă și venim astfel în sprijinul lor. Pentru a putea însă înlesni accesul turiștilor în zona Vâlcea, dezvoltarea infrastructurii – drum expres sau autostrada spre Sibiu, este esențială și va aduce beneficii în toate sectoarele economice”, a concluzionat primarul municipiului Râmnicu Vâlcea.

“Românii au descoperit în perioada pandemică că pot avea o multitudine de atracţii în propria ţară, nu doar clasicele destinaţii, litoral şi Valea Prahovei, o bună parte dintre ei optând pentru turismul verde, în natură, unde beneficiază de condiţii de izolare, turism balnear, religios, cultural, turismul rural şi agroturistic ca formă de turism. România are un avantaj major, numărându-se printre ţările cu potenţial turistic mare. Ne dorim să găsim soluții pentru a poziționa turismul ca axă prioritară de dezvoltare, motiv pentru care am inițiat proiectul național „Turismul Românesc: Între impas și oportunitate”, a declarat inițiatoarea proiectului, Cristina Chiriac, președintă CONAF. “Cred că împreună cu autoritățile locale, antreprenorii din domeniu și factorii decizionali, vom reuși să găsim pârghii de repoziționare strategică a turismului, utilizând la maxim potențialul de care dispunem la nivel național. Conlucrarea tuturor factorilor implicați s-a dovedit un real succes în cadrul proiectului „Pactul pentru muncă„ rezultând soluții concrete, aplicate ulterior de guvernanți în vederea flexibilizării pieței forței de muncă. Ne dorim ca acest exemplu de consens politic și parteneriat între autorități și mediul de afaceri să fie urmat și în domeniul turistic”, a concluzionat președinta CONAF.

Alianța pentru Turism s-a alăturat proiectului, fiind reprezentată la Vâlcea de purtătorul de cuvânt, Daniel Mischie. Domnia sa a vorbit despre “gura de oxigen” pe care turismul trebuie să o primească în pandemie cât și despre importanța acestui sector în dezvoltarea economică a județului, îndemnând autoritățile să demareze crearea OMD-ului ca principal mijloc de promovare a zonei. „Cred în parteneriatul public-privat pentru a dezvolta OMD-ul atât de necesar fiecărei zone din țară. Cu un management privat și cu susținerea autorităților locale, fiecare zonă în parte poate să se promoveze corespunzator la nivel național și internațional. OMD-ul în zona Vâlcea ar urma să pună în aplicare strategia de dezvoltare, să coordoneze activitatea în zona turismului. Trebuie cu toţii să venim, fiecare cu aportul lui, fiecare să înţeleagă faptul că trebuie să găsim un consens căci numai aşa vom putea să reuşim să dezvoltăm turismul şi la nivel local”, a declarat puratorul de cuvânt al APT.

La eveniment au luat parte în calitate de speakeri: prefectul județului Vâlcea Sebastian Fârtat, președintele Consiliului Județean Vâlcea Constantin Rădulescu, primarul municipiului Râmnicu Vâlcea Mircia Gutău, primarul orașului Călimănești Florinel Constantinescu, purtătorul de cuvânt al Alianței pentru Turism Daniel Mischie, Ionuț Marica acționar Ramada Râmnicu Vâlcea, directorul general Ardava și acționar unic hotel Orizont Cozia Constantin Vlăduțu și directorul general Călimănești Căciulata SA Dorel Fleșeriu.

Evenimentul a fost moderat de către Andreea Negru, președinta Asociației pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului Autohton și Magda Popescu, președinta CONAF Vâlcea.

Proiectul „Turismul românesc: Între impas și oportunitate” va continua în octombrie la Suceava, în noiembrie la Cluj și în decembrie la București. Demersul vine în sprijinul operatorilor din turism şi servicii conexe, în vederea identificării de soluţii la problemele cu care aceştia se confruntă şi cu scopul poziţionării turismului românesc pe axa de dezvoltare sustenabilă. Confederaţia Naţională pentru Antreprenoriat Feminin subliniază că a iniţiat acest proiect naţional în contextul în care turismul, lovit crunt de criza coronavirus, caută soluţii pentru revenirea la normalitate.

  • Organizatori: CONAF, Alianța pentru Turism, Asociația Națională a Antreprenorilor,
  • Parteneri: Școala de Business, Asociația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului Autohton, Hidroelectrica, EXIM Bank
  • Sponsori: Arbusto
  • Parteneri media: Antena 3 Constanța, Antena 3 Vâlcea, Ziarul News, The Diplomat, Obiectiv Vocea Brăilei, Ziarul Bursa, Tranzit, Chindia Media, Money, Vocea Vâlcii, Agerpres, Litoral Tv, Canal 33, Profit.Ro, Money, Evenimentul Zilei, Capital, Brașov.Net, La Pas Prin Brașov, Newsbv.Ro, Transilvania 365, Cariere, City Pres, Radio Brașov, Mixtv, Tv Iubim Brașovul, Ultima Oră.

    sursa foto: CONAF

Continue Reading

Turism

Județul Vâlcea este gazda celei de-a treia dezbateri publice organizate de CONAF – “Turismul Românesc: Între impas și oportunitate”

Published

on

Proiectul „Turismul românesc: Între impas și oportunitate” a ajuns la a treia dezbatere publică care va avea loc astăzi, 29 septembrie la Mănăstirea Cozia, un reper important pentru turismul ecumenic. Industria energetică alături de turismul ecumenic, balnear și rural au poziționat Vâlcea în topul destinațiilor din țară având zone turistice unice în Europa.

„Nu întâmplător am ales ca cea de a treia dezbatere să aibă loc la Mănăstirea Cozia. Județul Vâlcea este o destinație turistică cu potențial crescut și contribuția acestuia la dezvoltarea turismului românesc poate fi un adevărat izvor de aur pentru economia românească. Atât poziționarea, cât și impresionantele obiective, unice în România, fac din Vâlcea, o destinație de neocolit pentru turiști. Suntem în momentul de restartare a turismului la nivel mondial și cred că este șansa noastră să profităm din plin de acest context pandemic pentru a tura la maxim motoarele și a ne mobiliza astfel încât turismul să devină un pilon de dezvoltare sustenabilă al economiei românești”, a declarat Cristina Chiriac, președintă CONAF, inițiator al proiectului „Turismul românesc: Între impas și oportunitate”.

La rândul său, Daniel Mischie, purtător de cuvânt al Alianței pentru Turism, este de părere că: „Industria ospitalității traversează cea mai dificilă perioadă. Este un moment în care afacerile din turism se pot consolida și pot deveni mai solide. Este momentul în care toți jucătorii din ospitalitate, locali sau regionali, pleacă de la START. Transalpina, turism religios, turism balnear, turism rural – sunt zone în care Vâlcea excelează. Criza sanitară ar trebui tratată ca o provocare de către vâlceni. Va fi bine!”

Proiectul „Turismul românesc: Între impas și oportunitate” s-a născut din nevoia de a repoziționa turismul ca segment important de creștere economică și vector de promovare al României la nivel internațional. Turismul global a fost greu afectat în anul 2020 și putem afirma că a fost cel mai prost an din istoria acestei industrii la nivel mondial. Călătoriile internaționale au scăzut cu 74%, în comparație cu 2019, potrivit ultimelor date ale Organizației Mondiale a Turismului.

Un miliard de călătorii mai puțin, cu atât a scăzut traficul aerian, doar în 2020. O scădere pandemică fără precedent ce duce la o pierdere estimată de 1,3 miliarde de dolari și un record de 11 ori mai mare decât criza din 2019.

„Este un moment propice de a porni în cursa de competitivitate, sustenabilitate și promovare a turismului, alături de celelalte state ale lumii de pe aceeași poziție. În cadrul proiectului național „Pactul pentru muncă” am identificat nevoile de flexibilizare a pieței forței de muncă și am prioritizat domeniile de acțiune. Cu toții am conștientizat importanța turismului ca factor de incluziune și creștere economică durabilă și ne propunem să acționăm astfel încât să fructificăm potențialul pe care acest sector îl are în dezvoltarea unei țări. Alături de partenerii noștri și împreună cu administrațiile locale, mediul de afaceri, autorități guvernamentale, sunt convinsă că vom putea poziționa turismul ca sector important de creștere a economiei românești”, a conchis președinta CONAF.

Din partea autorităților vâlcene la eveniment vor fi prezenți: prefectul județului Vâlcea Sebastian Fârtat, președintele Consiliului Județean Vâlcea Constanin Rădulescu, primarul municipiului Râmnicu Vâlcea Mircea Gutău, primarul orașului Călimănești Florinel Constantinescu. Președinta CONAF Cristina Chiriac și purtătorul de cuvânt al Alinaței pentru Turism Daniel Mischie vor fi alături de antreprenori marcanți din domeniu: Ionuț Marica acționar Ramada Râmnicu Vâlcea, Constantin Vlăduțu director general Ardava, acționar unic hotel  Orizont Cozia, Daniela Marișcu fondatoarea Aquatica Experience, Dorel Fleseriu director general Călimănești Căciulata SA.

Evenimentulul va fi moderat de: Andreea Negru președinta ADAA și Madga Popescu președinta CONAF Vâlcea și va putea fi urmărit live, pe pagina de Facebook al CONAF: https://www.facebook.com/conafromania.

Proiectul „Turismul românesc: Între impas și oportunitate” va continua în octombrie la Suceava, în noiembrie la Cluj și în decembrie la București. Demersul vine în sprijinul operatorilor din turism şi servicii conexe, în vederea identificării de soluţii la problemele cu care aceştia se confruntă şi cu scopul poziţionării turismului românesc pe axa de dezvoltare sustenabilă. Confederaţia Naţională pentru Antreprenoriat Feminin subliniază că a iniţiat acest proiect naţional în contextul în care turismul, lovit crunt de criza coronavirus, caută soluţii pentru revenirea la normalitate.

  • Organizatori:CONAF, Alianța pentru Turism, Asociația Națională a Antreprenorilor,
  • Parteneri: Școala de Business, Asociația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului Autohton, Hidroelectrica, EximBank
  • Sponsori: Arbusto
  • Parteneri media: Antena 3 Constanța, Antena 3 Vâlcea, Ziarul News, The Diplomat, Obiectiv Vocea Brăilei, Ziarul Bursa, Tranzit, Chindia Media, Money, Vocea Vâlcii, Agerpres, Litoral Tv, Canal 33, Profit.Ro, Evenimentul Zilei, Capital, Brașov.Net, La Pas Prin Brașov, Newsbv.Ro, Transilvania 365, Cariere, City Pres, Radio Brașov, Mixtv, Tv Iubim Brașovul.

sursa foto: CONAF

Continue Reading

Turism

Brașov – capitala turismului românesc și a sporturilor de iarnă

Published

on

Extinderea domeniului schiabil, deschiderea aeroportului și diversificarea vieții culturale pot face din Brașov capitala sporturilor de iarnă și a turismului românesc. Aceasta este concluzia participanților la dezbaterea publică “Turismul românesc: Între impas și oportunitate”, organizată de Confederația Națională pentru Antreprenoriat Feminin (CONAF), Alianța pentru Turism (APT) și Camera de Comerț și Industrie Brașov (CCIBV).

Prezent la discuții, Președintele Consiliului Județean Brașov, Adrian Veștea, a declarat: “Consider că subiectul este de mare interes şi necesită un dialog continuu, constant şi eficient între factorii de decizie din domeniul turistic, autorităţile administraţiei publice locale şi administraţia centrală, care împreună pot contribui la stimularea dezvoltării turismului în România şi la repoziţionarea acestuia ca pilon de creştere economică sustenabilă. Judeţul Braşov a fost în ultimii patru ani principala destinaţie turistică a României şi continuă să îşi menţină poziţia fruntaşă, în ciuda condiţiilor economice dificile cauzate de pandemie.” Domnia sa a vorbit despre oportunitatea pe care Brașovul o are odată cu deschiderea aeroportului, care va facilita accesul turiștilor români sau străini, cât și despre îmbunătățirea infrastructurii – drum alternativ înspre/dinspre Brașov pe Valea Doftanei – care vizează creșterea gradului de ocupare turistică a județului pe tot parcursul anului. “Pentru îndeplinirea acestui deziderat al nostru, pe lângă implicarea activă a administraţiei judeţene în tot ceea ce înseamnă susţinerea activităţilor turistice, sunt necesare măsuri concrete de la nivel central care să determine relansarea turismului după perioada pandemică”, a concluzionat Președintele CJ Brașov.

La rândul său, Primarul Municipiului Brașov, Allen Coliban, a declarat: “Extinderea domeniului schiabil și promovarea evenimentelor culturale diversificate vor face din Brașov un centru turistic important. Mizăm, de asemenea, pe educația în turism – la nivel de Brașov se traduce în dezvoltarea învățământului dual, școala hotelieră și universitate – ce dezvoltă personal specializat care sa lucreze în turism”. Primarul Brașovului a vorbit, de asemenea, despre inovare și digitalizare care vor contribui la transformarea Brașovului în hub turistic important în zona Centru. “Printre obiectivele avute în vedere de Primărie, pot enumera Parcul Natural Brașovia pentru un turism eco, durabil, renovarea Centrului Vechi și a clădirilor de patrimoniu cât și investiții în promovare, cultură si domeniul schiabil”, a punctat Allen Coliban.

Alături de autoritățile publice locale, reprezentanți ai Camerei de Comerț și Industrie Brașov, organizații patronale recunoscute în domeniu, la dezbatere au participat și reprezentanți ai mediului de afaceri, antreprenori angrenați în turism care susțin nevoia implicării active în acest sector care trebuie să reprezinte un pilon stabil de creștere și dezvoltare durabilă economică.

Ștefan Țînț, proprietarul Grand Hotel Teleferic din Poiana Brașov, a ridicat problema forței de muncă din sector. Domnia sa consideră că legislația pieței muncii trebuie revizuită, astfel încât să ofere angajatorilor români care angajează personal din spațiu extracomunitar siguranța că aceștia nu pot migra de la un angajator la altul. “Avem nevoie de personal specializat în turism și din acest motiv suntem nevoiți să importăm forță de muncă, în special din zona extracomunitară (Asia). Legislația în domeniu lasă însă un avantaj real pentru cei care angajează lucrători extracomunitari aflați deja în țară în detrimentul celor care plătesc taxe de aducere și formalitățile legale. Trebuie gandită o formulă echitabilă în acest sens”, a declarat Ștefan Țînț.

De aceeași parere este și Călin Ile, Președinte al Federației Industriei Hoteliere din România ( FIHR) care crede că trebuie lucrat în continuare la scoaterea economiei “gri” la suprafață, la măsuri de susținere și dezvoltare a forței de muncă calificate și funcționale în domeniu, la internaționalizarea serviciilor pentru a putea vorbi de turism de calitate în țara noastră. “ Dacă toate aceste deziderate vor fi aplicate, cred că în următorii cinci ani putem vorbi de dublarea numărului de turiști în România, din care 40% să reprezinte turiștii străini și 60% români”, a concluzionat Ile.

Moderatorii evenimentului au fost: Cristina Chiriac, Președintă a CONAF și Andreea Negru, Președintă a Asociației pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului Autohton, iar ca organizator și speaker a fost prezent Dragoș Anastasiu, Președinte al Alianței pentru Turism. La dezbatere, au luat parte în calitate de speakeri: Silviu Costea, Președinte al Camerei de Comerț și Industrie Brașov, Adrian Veștea, Președinte al Consiliului Județean Brașov, Mihai Văsii, Prefect – Instituția Prefectului Județul Brașov, Allen Coliban, Primarul Municipiului Brașov, Eleonora Ion, Membru al CONAF Brașov, Călin Ile, Președinte al Federației Industriei Hoteliere din România, Ștefan Țînț, administrator al Teleferic Grand Hotel, Roxana Cojocea, Președintă a Asociației de Turism Poiana Brașov, Daniela Marișcu, Fondatoarea Aquatica Experience, Lucian Marinescu, Membru al Consiliului de Administrație al Companiei Hoteliere Intercontinental România/Premiere Hospirality, Petre Gorgon– partener „Rows- Roads with Stories”.

Proiectul “Turismul românesc: Între impas și oportunitate” va continua pe 29 septembrie la Vâlcea, în octombrie la Suceava, în noiembrie la Cluj și București. Demersul vine în sprijinul operatorilor din turism şi servicii conexe, în vederea identificării de soluţii la problemele cu care aceştia se confruntă şi cu scopul poziţionării turismului românesc pe axa de dezvoltare sustenabilă. Confederaţia Naţională pentru Antreprenoriat Feminin subliniază că a iniţiat acest proiect naţional în contextul în care turismul, lovit crunt de criza coronavirus, caută soluţii pentru revenirea la normalitate.

  • Organizatori:CONAF, Alianța pentru Turism, Camera de Comerț și Industrie Brașov, Asociatia Nationala a Antreprenorilor,
  • Parteneri: Școala de Business, Asociația pentru Dezvoltarea Antreprenoriatului Autohton, EXIM Bank
  • Sponsori: Do Security, Agricin, Salesianer, Radisson Blu,
  • Parteneri media: Antena 3 Constanța, Agerpres, Antena 3 Vâlcea, Ziarul News, EVZ, Capital, The Diplomat, Obiectiv Vocea Brăilei, Ziarul Bursa, Revista Cariere, Tranzit, Chindia Media, Money, Profit TV, Vocea Vâlcii, Litoral TV, Canal 33, Cluj Today, Brasov.net, La pas prin Brasov, NewsBv.ro, Transilvania360, Radio Brasov, MixTv, TvBv, Ultima Ora.

Sursa foto: CONAF

Continue Reading

Trending

Copyright © 2021 CityPressConstanta || citytvconstanta@gmail.com || 075.888.2222