Connect with us

Societate

Cauți un loc de muncă? Confort Urban angajează

Published

on

SC CONFORT URBAN SRL angajează:

  • operator/mecanic utilaj (buldoexcavator și încărcător frontal);
  • muncitori calificați (pavator, bordurar, zidar/pietrar, mozaicar, dulgher, fierar-betonist) în cadrul șantierului de reparații, întreținere tramă stradală

Candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele condiții:

– să fie absolvenţi de studii medii, generale (după caz) şi să deţină diplomă/certificat de calificare în domeniu;

– pentru postul de operator/mecanic utilaj (buldoexcavator și încărcător) condiții suplimentare: permis de conducere cat. B, C (profesionist);

– constituie avantaj experiența anterioară pe un post similar.

Candidatul va depune un dosar care va cuprinde următoarele documente:

  • Diplome/Certificatele de pregătire profesională (copii conforme cu originalul);
  • Actul de identitate (copie conformă cu originalul);
  • CV (în original);
  • Adeverința medicală (în original)

Dosarele se depun la sediul societății din Constanța, str. Vârful cu dor nr. 10, Biroul Resurse Umane. Relații la telefon 0241/672299, tasta 7.

Actualitate

Recomandări ANRE pentru persoanele nemulţumite de facturile la energie electrică și gaze naturale

Published

on

Clienții finali care au neclarități privind facturarea energiei electrice și a gazelor naturale, trebuie să se adreseze furnizorului care a emis factura. Ca răspuns, acesta are obligația să transmită informaţii clare despre modul în care a fost calculată valoarea facturii, în special în cazul în care aceasta nu este bazată pe consumul real.

Dacă răspunsul primit de la furnizor îl nemulţumeşte, clientul final are posibilitatea să se adreseze Autorităţii Naționale de Reglementare în domeniul Energiei (ANRE) sau altor instituții care au atribuții în acest sens, chiar și instanței de judecată.

ANRE recomandă clienților finali de energie electrică/gaze naturale următoarele:

  • să încheie o convenție de consum cu furnizorul de energie electrică/gaze naturale;
  • să solicite citirea lunară a contorului;
  • să verifice dacă facturarea s-a efectuat potrivit indexului transmis;
  • să verifice în contract perioada în care trebuie transmis indexul către furnizor și să beneficieze de mecanismul autocitirii pentru a evita facturarea unui consum estimat şi ulterior regularizarea acestuia;
  • să verifice dacă facturarea s-a efectuat potrivit indexului transmis;
  • să nu ignore notificările transmise de furnizorul de energie privind modificarea condițiilor contractuale, în special modificarea prețurilor/tarifelor.

Dacă modificările comunicate de furnizor încalcă condițiile contractuale (preț fix pe o anumită perioada de timp), clientul are dreptul să sesizeze ANRE sau alte instituții care au atribuții în acest sens, chiar și instanța de judecată.

În cazul clientului casnic, dacă în urma regularizării suma plătită în plus este mai mare de 100 lei, atunci furnizorul este obligat să o restituie în termen de 5 zile de la data emiterii facturii de regularizare. Sumele sub această valoare vor fi compensate în contul facturilor următoare.

Pentru informaţii, Autoritatea Națională de Reglementare în domeniul Energiei (ANRE) pune la dispoziţia consumatorilor de energie electrică și gaze naturale linii telefonice de tip „Call-center”, ce pot fi apelate la numărul 0374554265 (telefon cu tarif normal în rețeaua Orange, apelabil din toate rețelele) și la numărul 0219782 (telefon cu tarif normal în rețeaua Telekom, apelabil din toate rețelele).

De asemenea, consumatorii pot depune petiții pentru aspecte care țin de încălcarea cadrului de reglementare și a legislației primare incidente, prin intermediul rubricii Petiții pusă la dispoziție pe site-ul ANRE.

 

Continue Reading

Actualitate

Se reînnoiesc dosarele pentru beneficiarii pachetelor alimentare, la Mangalia

Published

on

Direcția Asistență Socială Mangalia anunță beneficiarii pachetelor alimentare că reînnoirea dosarelor se face anual, prin depunerea documentelor solicitate în termen de maximum 30 de zile calendaristice de la data modificării acestora, ca urmare a măririi punctului de pensie și a majorării pensiei sociale minime garantate. Astfel, se vor reînnoi următoarele documente pentru pachetul lunar cu alimente:

  • cuponul de pensie sau alte documente justificative ale veniturilor pentru ceilalți membri ai familiei,
  • actele de identitate dacă au fost preschimbate sau au survenit modificări ale adresei de domiciliu.

Documentele se depun la sediul Direcției Asistență Socială, conform programului:

  • luni – miercuri – 08:00 – 16:00
  • joi – 08:00 – 18:00
  • vineri – 08:00 – 14:00,

sau online, la adresa de e-mail: social@primaria.mangalia.ro.

Pentru mai multe detalii, cei interesați pot apela numărul de telefon 0341 140 113.

 

Continue Reading

Actualitate

SPIT Constanţa redeschide punctul de lucru din VIVO

Published

on

Serviciul Public de Impozite și Taxe Constanța informeză contribuabilii că începând de luni, 10 ianuarie 2022, se redeschide punctul de lucru SPIT din centrul comercial VIVO, în zona Gastro Auchan. Programul de lucru cu publicul este de luni până duminică, în intervalul orar 10:00–22:00.

Persoanele fizice și juridice beneficiază de următoarele servicii:

  • achitarea, doar prin intermediul cardului bancar (comisionul tranzacției va fi de 0%), a obligațiilor fiscale datorate precum și a proceselor-verbale de constatare a contravenției;
  • eliberarea de user și parolă în vederea utilizării platformei online e-Tax Constanța;
  • acordarea de informaţii, asistenţă şi consultanţă fiscală contribuabililor.

 

Continue Reading

Actualitate

Servicii integrate de îngrijire, pentru persoanele vârstnice din Constanţa

Published

on

Direcția Generală de Asistență Socială Constanța anunţă începerea etapei de selecţie a grupului ţintă în cadru proiectului „Servicii sociale și socio-medicale pentru persoanele vârstnice din municipiul Constanța”.

Proiectul va avea ca grup țintă 160 de persoane vârstnice, aflate în situații de dependență sau în risc de excluziune socială, care vor beneficia de servicii integrate de îngrijire la domiciliu.

Condițiile de eligibilitate în grupul ţintă sunt:

  • reședința sau domiciliul în municipiul Constanţa;
  • vârsta standard de pensionare (63 de ani pentru femei şi de 65 de ani
  • pentru bărbaţi);
  • persoană bolnavă (suferă de o boala acută sau cronică);
  • lipsa unui mediu familial suportiv sau resurse interne limitate ale familiei sau aparţinătorilor;
  • vârstnici singuri;
  • lipsa resurselor proprii pentru asigurarea condiţiilor de locuit;
  • lipsa veniturilor proprii pentru asigurarea îngrijirii necesare;
  • imposibilitatea de asigurare a nevoile sociomedicale datorită bolii, ori stării fizice sau psihice;
  • existenţa unui abuz, risc de abuz sau neglijenţă asupra persoanei vârstnice.

Persoanele interesate au la dispoziţie următoarele date de contact:

  • Expert Grup Ţintă – Drăgan Teodora

e-mail: teodoramaria.dragan@gmail.com

telefon: 0787.821.046

  • Manager Proiect – Adamescu Cristina

e-mail: cristina.adamescu83@gmail.com

telefon: 0766.333.705

Continue Reading

Trending

Copyright © 2021 CityPressConstanta || citytvconstanta@gmail.com || 075.888.2222